Shotyoudie Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 (bewerkt) hallo, titel zegt het eigelijk al mijn GM werkt niet met een linux(hosted) server maar wel met mijn windows (thuis) en andere gm's werken wel:S dit is mijn error in server_log: [20:37:37] Script[gamemodes/funworld.amx]: Run time error 19: "File or function is not found" pleas help :O ~thx Shotyoudie Bewerkt: 17 maart 2010 door shotyoudie Reageren
goudewup Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Zo te horen mis je bestanden, controleer nog eens of je alles hebt Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Ligt hoogstwaarschijnlijk aan een plugin. Windows gebruik een .dll als plugin, Linux een .so. Zorg dus dat je de juiste versie van de plugins hebt. Als er geen .so in het pakket zit moet je die zelf compileren, of iemand het voor je laten doen. Linux plugins moeten namelijk gecompileerd worden op Linux en ik denk niet dat jij dat zomaar even op je PC hebt. Het kan ook komen doordat je een include bestand met functies mist, dus kijk dat ook even na. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 18 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Ligt hoogstwaarschijnlijk aan een plugin. Windows gebruik een .dll als plugin, Linux een .so. Zorg dus dat je de juiste versie van de plugins hebt. Als er geen .so in het pakket zit moet je die zelf compileren, of iemand het voor je laten doen. Linux plugins moeten namelijk gecompileerd worden op Linux en ik denk niet dat jij dat zomaar even op je PC hebt. Het kan ook komen doordat je een include bestand met functies mist, dus kijk dat ook even na. Ik heb de whirlpool.dll vervangen door .so (van LuxAdmin) dan heb ik de .inc file van mij GM in mij GM gezet en mijn npc's uitgeschakelt toen had ik keken of ik de instellingen file had en dat had ik allemaal. Ik ga nu gewoon al mijn bestande die ik geupload heb deleten en mijn mappen die op mijn pc zet gewoon kopieeren plakken met alle bestanden erin. en dan vervang ik nog whirlpool.dll door whirlpool.so en dan moet normaal alles werken. ~Shotyoudie P.S.: ik dualboot windows met ubuntu (linux) Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 18 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 (bewerkt) Ligt hoogstwaarschijnlijk aan een plugin. Windows gebruik een .dll als plugin, Linux een .so. Zorg dus dat je de juiste versie van de plugins hebt. Als er geen .so in het pakket zit moet je die zelf compileren, of iemand het voor je laten doen. Linux plugins moeten namelijk gecompileerd worden op Linux en ik denk niet dat jij dat zomaar even op je PC hebt. Het kan ook komen doordat je een include bestand met functies mist, dus kijk dat ook even na. Ik heb de whirlpool.dll vervangen door .so (van LuxAdmin) dan heb ik de .inc file van mij GM in mij GM gezet en mijn npc's uitgeschakelt toen had ik keken of ik de instellingen file had en dat had ik allemaal. Ik ga nu gewoon al mijn bestande die ik geupload heb deleten en mijn mappen die op mijn pc zet gewoon kopieeren plakken met alle bestanden erin. en dan vervang ik nog whirlpool.dll door whirlpool.so en dan moet normaal alles werken. ~Shotyoudie P.S.: ik dualboot windows met ubuntu (linux) EDIT: ik heb nu al mijn bestande geupload 1filterscript (MidoStream) geen plugins en ik krijg nog altijd dezelfde error :S 1 ding mss maar denk het niet is dat in mijn GM geen #endif staat en #else ook niet. EDIT2: Oops prongelijk reply -.- sorry EDIT3: een script van 2 weken terug werkt wel dit is de enige error nog :Failed (plugins/whirlpool: cannot open shared object file: No such file or directory) Bewerkt: 18 maart 2010 door shotyoudie Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 18 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Ligt hoogstwaarschijnlijk aan een plugin. Windows gebruik een .dll als plugin, Linux een .so. Zorg dus dat je de juiste versie van de plugins hebt. Als er geen .so in het pakket zit moet je die zelf compileren, of iemand het voor je laten doen. Linux plugins moeten namelijk gecompileerd worden op Linux en ik denk niet dat jij dat zomaar even op je PC hebt. Het kan ook komen doordat je een include bestand met functies mist, dus kijk dat ook even na. Ik heb de whirlpool.dll vervangen door .so (van LuxAdmin) dan heb ik de .inc file van mij GM in mij GM gezet en mijn npc's uitgeschakelt toen had ik keken of ik de instellingen file had en dat had ik allemaal. Ik ga nu gewoon al mijn bestande die ik geupload heb deleten en mijn mappen die op mijn pc zet gewoon kopieeren plakken met alle bestanden erin. en dan vervang ik nog whirlpool.dll door whirlpool.so en dan moet normaal alles werken. ~Shotyoudie P.S.: ik dualboot windows met ubuntu (linux) EDIT: ik heb nu al mijn bestande geupload 1filterscript (MidoStream) geen plugins en ik krijg nog altijd dezelfde error :S 1 ding mss maar denk het niet is dat in mijn GM geen #endif staat en #else ook niet. EDIT2: Oops prongelijk reply -.- sorry EDIT3: een script van 2 weken terug werkt wel EDIT4: De GM Laad nu maar als hij JunkBuster Laad niet meer :s en crasht ie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.