Jump to content

red dead redemption


superxtom

Recommended Posts

sorry voor dat het in gta 4 is maar ik wist niet waar ik het anders moest neerzetten en hier ben ik het meest actief maar mijn vraag.

komt red dead redemption ook naar de pc? ik hoop het zo. het lijkt mij een geweldige game met de dieren en de woestijn vlaktes. ik game vooral op de pc (playstion 2 en nintendo). maar dus weet iemand dat al?

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar games heeft niet bevestigt dat het naar de PC komt maar ze hebben het ook niet ontkent. :bier:

Als je verdere vragen hebt over Red Dead Redemption kun je deze in dit topic stellen Klik

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

PC gamers worden nou altijd achteruit gestoken. Ofwel wordt de game er niet voor released, ofwel veel later. Ik had Assassins Creed 2 besteld, hij ging normaal op dezelfde datum uitkomen zowel op de ps3, xbox360 en de pc. En dan een bericht van "er moet nog aan die pc-versie gewerkt worden om het zo comfortabel mogelijk te maken voor de pc gamers" Dat zal wel. Overlaatst (2weken geleden) heb ik een mail gehad dat ie voor de pc binnen was. Nou koop ik hem niet meer hoor! De spanning om erop te wachten is eraf, alle platformgamers hebben het intussen al ver uitgespeelt. Shit man, da's echt klote.

De gamebedrijven zijn ook niet meer zo happig op pc gamers omdat er te veel torrents zijn (illegale downloadpraktijken).

JVJ

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zal vast wel komen maar het zou goed kunnen dat wij een jaar langer moeten wachten. En JVJ heeft gelijk, PC games worden gewoon te veel gecrackt

Bewerkt: door BanaanDaan
Link to comment
Delen op andere websites

@jvj: Je vind het gek? De makers van PC games gaan eraan kapot dat er zoveel illegaal gekopieerd word. Ze verdienen er niet eens genoeg geld aan voor de onkosten van het maken van het spel. De PC gamers hebben het aan hunzelf te danken hoor, en de bedrijven kunnen niks doen dan iedereen over één kam scheren, aangezien iedere idioot met een PC wel eens een spel illegaal heeft bemachtigd.

@superxtom: Het is nog niet bevestigd.

@Moderatoren: Kan dit topic niet beter naar het Gamesforum?

Link to comment
Delen op andere websites

@jvj: Je vind het gek? De makers van PC games gaan eraan kapot dat er zoveel illegaal gekopieerd word. Ze verdienen er niet eens genoeg geld aan voor de onkosten van het maken van het spel. De PC gamers hebben het aan hunzelf te danken hoor, en de bedrijven kunnen niks doen dan iedereen over één kam scheren, aangezien iedere idioot met een PC wel eens een spel illegaal heeft bemachtigd.

Ja tuurlijk wij hebben het aan ons zelf te danken, sure. Wat dacht je ervan als het door de prijzen komt? ik kan me neit voorstellen dat mensen nog voor 45 euro een spel gaan kopen dat al een half jaar oud is wat je voor de consoles voor 30 euro kunnen krijgen, dat is gewoon uitmelkerij en dan kan ik het me voorstellen dat het illegaal downloaden toeneemt. Ik weet neit hoe het bij juo zit hoor, maar ik ga die 45 euro niet neertellen voor een spel dat al een half jaar uit is voor de andere consoles.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga die 45 euro niet neertellen voor een spel dat al een half jaar uit is voor de andere consoles.

Maar dan ligt het probleem dan toch vooral bij jou, want je hebt nu de keuze of je het gewoon koopt of dat je een console koopt om het sneller te kunnen spelen. Je kan toch niet verwachten dat al die uitgevers zich nog wat harder in de schulden gaan werken door de verkoopprijs nog meer naar beneden te doen, op de consoles kost een spel trouwens ook al velen meer. De uitgevers halen al zo weinig geld uit PC-games, als ze het dan nog goedkoper moeten gaan verkopen dan gana zij zwaar in het rood. Je kan zoiets toch echt niet verwachten, dan ligt het probleem toch echt bij jullie hoor...

Ik moet het wel zo zeggen, het is gewoon niet anders...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ja tuurlijk wij hebben het aan ons zelf te danken, sure. Wat dacht je ervan als het door de prijzen komt? ik kan me neit voorstellen dat mensen nog voor 45 euro een spel gaan kopen dat al een half jaar oud is wat je voor de consoles voor 30 euro kunnen krijgen, dat is gewoon uitmelkerij en dan kan ik het me voorstellen dat het illegaal downloaden toeneemt. Ik weet neit hoe het bij juo zit hoor, maar ik ga die 45 euro niet neertellen voor een spel dat al een half jaar uit is voor de andere consoles.

Hier zit je toch echt fout hoor wesley123. Wij op de consoles betalen per game zo'n 10 euro MEER, maar KOPEN gewoon de games. De PS3 en Xbox 360 zijn nog zo makkelijk te hacken zodat je er illegale games op kan spelen, maar het aantal dat dat doet is ongeveer het aantal illegale PC gamers gedeeld door 20.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat het net zoals bij GTA 4 een halfjaartje later uitkomt :puh:

misschien zit er dan ook een video-editor bij en kun je met mods van je paard een lowrider maken :schater:

ja en dan maak je van je lasso een bazooka, van de huizen flats en van de hoofdpersoon CJ en je hebt San Andreas! Yeah! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat het net zoals bij GTA 4 een halfjaartje later uitkomt :puh:

misschien zit er dan ook een video-editor bij en kun je met mods van je paard een lowrider maken :schater:

ja en dan maak je van je lasso een bazooka, van de huizen flats en van de hoofdpersoon CJ en je hebt San Andreas! Yeah! :bonk:

Het was maar een grapje :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...