Jump to content

GTA IV Rank opnieuw in ELC


mikeloney

Recommended Posts

Hallo GTA Gamers,

In GTA IV (PS3) ben ik door tot in den treure NOOSE te spelen tot aan rank 10 gekomen om die platinum trophy te kunnen scoren. Mijn ervaring hierna was dat ik regelmatig in lobby's werd gekickt sinds mijn rank 10. Blijkbaar boezemt die magische gouden ster angst in bij mijn medespelers...

Het grappige is dat mijn rank 10 niet in verhouding staat met mijn werkelijke skills.. ik suck namelijk behoorlijk! :{

Is er in GTA Episodes of Libery City een mogelijkheid om weer opnieuw te kunnen starten in je ranking? Wie weet het en helpt me...

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je kunt je huidige rank niet terugkrijgen in The Episodes from Liberty City... Je zult helaas helemaal opnieuw moeten beginnen.:7 Ik heb zelf pas rank 5 en dat duurde voor mij heel lang, maar dat maakt niet zo veel uit. Ik heb zelf een beetje geleerd dat het niet om de rank gaat, maar om het spel. Mocht je je anders toch vervelen kun je iets in Free Mode gaan doen.:tu: Daar valt namelijk heel veel te doen!:Y Ik ga als het spel binnen is voor de lol MP doen. Maar goed, dat moet je verder zelf uitzoeken.:)

Link to comment
Delen op andere websites

thanks voor je antwoord TOM. Dit is ook precies wat ik wil. Gewoon weer opnieuw starten in de ranking. Ik lees nu mn openingspost nog eens terug en ik zie dat ik dat wel wat duidelijker had kunnen vermelden.

Link to comment
Delen op andere websites

thanks voor je antwoord TOM. Dit is ook precies wat ik wil. Gewoon weer opnieuw starten in de ranking. Ik lees nu mn openingspost nog eens terug en ik zie dat ik dat wel wat duidelijker had kunnen vermelden.

Da's geen probleem.:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nou de keerzijde van de medaille. :7

Als je bijvoorbeeld een team mode doet zoals Team Deathmatch dan wilt echt iedereen in jouw team.

Dat is vaak heel irritant voor mensen die rank 10 zijn.

Het rare is ook dat als je nog rank 9 bent (zoals ik) dan heb je daar totaal geen last van, maar als je rank 10 bent dan krijg je hier wel problemen mee. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een optie is om op je PS3 op een tweede profiel de game in multiplayer te gaan spelen, dan krijg je wel weer "rank niks" omdat een tweede account een andere savefile gebruikt. ;)

Het ligt niet aan de save-file, maar aan het PSN account ;)

>>> Door Jacky-2007: PSN account, profiel. same dish. We bedoelen hetzelfde. :D <<<

Maar je kan (zo ver ik weet) niet een nieuw PSN account aanmaken op dezelfde gebruiker, dus om weer rank 0 te worden moet je een nieuw PSN account aanmaken. Je kan nog wel met je oude save-file verder gamen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tof dat er nog wat meer reacties bij zijn gekomen. Zoals ik uit de laatste post begrijp is mijn Psn account gekoppelt aan mijn GTA stats... Dat mijn rank automatisch overgaat naar ELC komt dus omdat het hier nog steeds om GTA IV gaat? Als GTA V uit zou komen dan zou alles wel gereset worden dus...

In tegenstelling tot wat er eerder geschreven werd,neem ik mijn 10 sterren rank dus wel mee naar GTA ELC. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je gewoon opnieuw moet beginnen met de multiplayer, omdat PSN EFLC "herkent" (denk ik) als een ander spel.

Dit denk ik, omdat het ook zo is met de XBox 360

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

OK! Dus wat GTA TOM ook schrijft. Nieuw spel dus ranking ook weer op 'niks'

Tip voor wikigta: op wikigta.nl staat het volgende: "Al het geld wat je verdient tijdens 'Ranked' multiplayer modi zijn net zoals in GTA IV van invloed op je on-line rang. Als je bijvoorbeeld rang 8 weet te halen in GTA IV en je schaft The Lost and Damned aan, dan zul je ook hier verder kunnen spelen met deze rang en je huidige geldbedrag" Als de info in het topic klopt dan zou dit aan gepast kunnen worden. ( miss is het beheer van wikigta wel niet gedient van mijn feedback, sorry dan! )

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht is het afhankelijk van de downloadable episodes of de EOLC disc. Wanneer je de DLC's in huis haalt, telt de ranking gewoon door namelijk. Ongeacht savegames, het is gekoppeld aan je profiel. (of het nu een gamertag, PSN account of GFWL gamertag betreft. :sigaar: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel nooit ranked matches.

Zie er niet echt de lol van in.

Multiplayer speel ik voor de lol, niet om beter te zijn dan anderen.

Is dit een reactie op een post... of wou je het alleen even kwijt... :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...