Jump to content

Savegame overzetten


Kidco5

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb onlangs Windows 7 geïnstalleerd, clean install, dus al mijn bestanden in de map Windows.old. Ik heb dus in de map "App Data/Local/Rockstar Games" (in Windows.old) mijn oude savegame zitten.

Ik heb GTA IV opnieuw geïnstalleerd, werkt goed, maar ik kan mijn oude savegame niet overzetten, als ik dit naar de map met mijn nieuwe offline account sleep, komt er een error in het spel met de melding "check harddrive". Ik heb een programma gevonden op het forum waarmee je de savegames kunt archiveren om ze te kunnen overzetten, maar dit programma ziet alleen de nieuwe map met Rockstar Games, niet de oude waar mijn oorspronkelijke savegame in zit. Is er toch een manier om het werkend te krijgen?

(Ik hoop dat mijn vraag duidelijk genoeg is...)

Bedankt

(Ik heb ondertussen nog iets geprobeerd wat ook niet werkt: een nieuw savegame aanmaken, enkele missies spelen en het oude savegame vervangen in de map, maar ik krijg weer een foutmelding.

Ik heb ook geprobeerd de hele map "/Local/Rockstar Games" en "/Local/Microsoft/XLive" proberen over te zetten maar dan herkent hij niks meer, dus dat werkt ook niet. )

Bewerkt: door Kidco5
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...