Tim14 Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Nou ik vroeg me nou laatst af, welk spel zou iedereen spelen 15 jaar terug? Toen was er nog geen GTA of andere 3D spellen maar spellen zoals Pacman. Nou is mijn vraag, wat vind jij nou het leukste? Ik zelf heb vroeger veel lol gehad met DX-Ball de systeemeisen zien er zo uit: 486 DX2/66 system with 8 megs of RAM (minimum) Windows 95, 98 or NT 4.0 DirectX 2 or higher 1.5 megs of hard drive space Als je het wil downloaden moet je effe op google zoeken, op de meeste pc's werkt hij gewoon. Je moet met een balletje alle blokjes eraf zien te krijgen, het enige wat jij moet doen is zorgen dat het balletje niet naast het plankje terecht komt. Het spel ziet er ongeveer zo uit. Bewerkt: 19 juni 2005 door Tim14 Reageren
The Outlaw Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Voor mij is dat 1 spel; ik had hem ook als enog spel op de 3.11 pacman. Ik vond het zo'n masterlijke game echt kon er gewoon geen genoeg van krijgen, helaas zit het niet meer op me pc's maar ik zou het wel weer graag willen wantmijn god dar was een spel, echt verslafend :rolleyes: Reageren
-Niels- Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Ik zo'n spelletje, dan was je zo'n rond mannetje, en dan als je een rond rots blokje wegduwde, viel alles naar beneden. En dan moest je allemaal van die groene ''harde schijfjes'' pakken, en dan moest je door heel zo'n ''pacourtje'' heen. kan alleen niet op die naam komen. En het is geen pacman. *Kijkt naar the godfather's zen lijst* Supaplex thats the game, prince of persia was ik ook verslaafd aan. Bewerkt: 19 juni 2005 door Badman Reageren
Timos Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 PacMan was vroeger wel de Favoriet Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Ik vond Mario altijd leuk op de Nintendo 16 Bit. Heb ik uren speelplezier aan beleefd. Bewerkt: 19 juni 2005 door BeatboxGamer Reageren
The Godfather Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Gobliiins 1 Gobliins 2 Goblins 3 Prisoner Supaplex Woodruff Raptor : call of the shadows Beneath a steel sky Prince of Persia Cannon Fodder en op de snes Plok De hele mario-reeks Street Racers B) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Ik vond Jurassic Park op de Super Nintendo echt heel leuk Reageren
Esther Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Nou het begon allemaal zon 15 jaar geleden ongeveer, toen mijn broers een computer hadden gekocht genaamd: Nintendo Nes. Ik was ongeveer 4 jaar en kon net aan een controller vasthouden, mijn broer leerde het mij en ik was gelijk al verslaafd aan het spel Mario. Ik weet nog wel dat ik vaak in de afgrond viel, en dat vond ik niet zo leuk, maar op ten duur kon ik het spel wel aardig goed spelen! Reageren
X-Zero Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 ik vond sonic leuk simpel maar sterk spel jammergenoeg had ik het niet zelf. Reageren
Lantyz Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Ik ben gek op een aantal van die oude (DOS) games. Supaplex behoort zeker tot één van mijn favorieten. Daarnaast heb ik heel veel lol beleefd aan Monkey Island 1 & 2 en Day of The Tentacle (Pas nog uitgespeeld ) De oude adventure games van Lucas zijn briljant. Momenteel zoek ik naar The Neverhood, maar die is helaas practisch niet meer te vinden... Voor de rest heb je natuurlijk gouden oude als Dune2, Prince of Persia 1 & 2, Volfied, Crystal Caves, Stunts, Tank Arena, de eerste SimCity... En ga zo maar door. Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Ik ben gek op een aantal van die oude (DOS) games. Supaplex behoort zeker tot één van mijn favorieten. Daarnaast heb ik heel veel lol beleefd aan Monkey Island 1 & 2 en Day of The Tentacle (Pas nog uitgespeeld ) De oude adventure games van Lucas zijn briljant. Momenteel zoek ik naar The Neverhood, maar die is helaas practisch niet meer te vinden... Voor de rest heb je natuurlijk gouden oude als Dune2, Prince of Persia 1 & 2, Volfied, Crystal Caves, Stunts, Tank Arena, de eerste SimCity... En ga zo maar door. Die heb ik ook nog allemaal gespeelt. En natuurlijk ook castlevania, indiana jones, dave. Reageren
Tim14 Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Wat ik me ook kon herinneren is zo'n spel, en dan moet je konijnen doodschieten, nee niet richten met een controller, maar met een pistool een soort laser, zo'n ding kon je op de Nintendo aan sluiten. Dat heb ik vroeger heel vaak gedaan. :lol: Laten we afspreken dat we allemaal een spel plaatsen dat zeg maar voor het jaar 1996 kwam. Anders komt dalijk iedereen aan met de eerste GTA. Reageren
Timotees Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 supaplex natuurlijuk, speelde ik altijd op de basischool ( was het enige leuke spel wat op die computers konden) Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Pacman, Super Mario Bros., Tetris, Bomberman, Space Invaders heerlijk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.