Slimm Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Supaplex, Prince Of Persia, Mario, en ik had nog veel meer van die NES games, er zaten veel leuke tussen zoals ;The Lion King, Alien en Duck Hunt (die bedoel je Tim14). Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Supaplex, Prince Of Persia, Mario, en ik had nog veel meer van die NES games, er zaten veel leuke tussen zoals ;The Lion King, Alien en Duck Hunt (die bedoel je Tim14). Duckhunt, hehe als een idioot met een infrarood (spit gelijk mijn rijm) op het scherm lazeren! Kent iemand Rockstar's Lemmings Reageren
Slimm Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Ja, die ken ik, maar niet zozeer van vroeger maar meer van een interspelletje, volgens mij best identiek, ik zal hem even voor je zoeken, dan edit ik me bericht Edit: Lemmings Bewerkt: 19 juni 2005 door Slimm Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 super mario bros 2 speel het nog zeer af en toe Reageren
-R-R- Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Load Runner was dé game voor mij. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Ik vond Lemmings, prince of persia, streetrods/hotrods, een of andere golf game. En natuurlijk op de Nes, mario bros 1 en 2. Duckhunt vond ik niks aan. Reageren
arnie Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Donkey Kong, het was men eerste spel op de game boy. Reageren
marcelheerde Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Ik speelde heel veel Castle Wolfenstein en pacman B) En nog een paar spelletjes alleen weet de namen er niet meer van :o Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Duckhunt vond ik vroeger ook leuk. Met pistooltje enzo. Ik had toen een combipack samen met Mario 2 volgens mij. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 mijn favo oude game moet wel destruction derby zijn... lekker rammen en oud Reageren
Froop Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) Ik vond supaplex altijd leuk. Ik heb hem net van een site gedownload maar hij blijft op een bepaalde scherm staan. Ik kon er ook DX-Ball downloaden. Bewerkt: 22 juni 2005 door Froop Reageren
PatrickW Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Atari 2600: Space invaders, missle command en keystone-capers Commodore 64: decathlon, fort apocalipse en text adventures PC: tetris, lemings en boulderdash Reageren
BrokenTable Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Atari (ik weet niet meer welke): Pong Commodore: Boulderdash (const. kit) Kickstart II (const. kit) Giana Sisters (Maria kloon) PC: Sierra games (Space Quest, Pollice Quest, Leisure Siut Larry) Lemmings Vooral Boulderdash en Kickstart II heb ik zo vaak gespeeld.... De herspeelbaarheid van die games waren vele malen hoger dan tegenwoordig. Het ziet er nu super uit, maar veel spellen verdwijnen snel in een hoekje van je HDD. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Commodore 64? Is dat niet dat vage ding met een beeld scherm wanneer je hem opstart dat blauw wordt. En dan een vage code in moet voeren? Wat betekent HDD? Reageren
andyman Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Pacman, dat zal altijd leuk blijven . En Police Quest, moest je een soort opleiding zelf volgen, en daarna net als een politie agent dingen doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.