Jump to content

gta 4 vervangen


masterbox360

Recommended Posts

hallo ik zag laast op mijn schijfje (gta 4 xbox 360) dat er een hele grote ronde kras op zat, ik heb dus de xbox klantenservice gebeld en alles uitgelegt maar die zei dat hun het schijfje niet konden vervangen en dat ik rockstar moest bellen, het probleem is nou dat ik hun telefoon nummer niet kan vinden en ik ben het boekje wat bij gta 4 zit kwijt:S dus weet iemand het telefoon nummer?

grtz

Bewerkt: door masterbox360
Link to comment
Delen op andere websites

Als je 360 krassen maakt op je DVD's, (Dat zou goed kunnen, staat de oude/eerste generatie consoles bekend om) dan zul je toch zeker contact op moeten nemen met Microsoft.

Ten eerste raadt ik je aan je 360 als je deze zelf hebt gekocht, te registreren op xbox.com. Op deze site kan je inloggen met je gamertag (LIVE account + wachtwoord) en vervolgens naar de service doorklikken. Vervolgens kan je het unieke serienummer wat achterop je 360 staat, koppelen aan je gamertag. Hierdoor kan je online gelijk zien of je garantie van twee jaar nog niet, of al wel verlopen is.

Als je nog garantie hebt:

  • Kijk je andere DVD's goed na op krassen
  • Bel de microsoft helpdesk, geef aan dat je 360 dvd-speler laser diepe krassen maakt op je discs
  • Als het goed is kan je online vervolgens de reparatie service inschakelen (alleen gratis binnen garantie-periode!!)
  • Je krijgt dan online een label voor UPS
  • Verpak je 360 en bel UPS om een afspraak te maken voor het ophalen van je 360
  • UPS zal je 360 naar het Microsoft reparatiecentrum brengen in Frankfurt
  • Meestal heb je óf je 360 terug binnen twee weken met een nieuwe drive
  • Zo niet, heb je een gloednieuwe 360 gratis thuisbezorgd binnen diezelfde twee weken. Je nieuwe 360 serienummer wordt dan ook automatisch online aan je account gekoppeld, zodat je ook je nieuwe garantie kan zien voor je nieuwe console.

Als je geen garantie meer hebt/2e hands gekocht:

  • Probeer de game te installeren op je HDD
  • Hierna kan je de game alsnog spelen, omdat de 360 dan alleen de binnenste rand van de DVD nodig heeft om echtheid te valideren
  • Lukt installeren niet meer, probeer dan om de game even van een vriend te lenen die wel een goeie disc heeft
  • Installeer daarmee de game op je HDD, en gebruik voortaan je eigen disc zodat je 360 kan valideren.

Succes ermee! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn ook van die gamewinkels/pcwinkels die krassen/beschadigingen in zo'n schijf/disk kunnen maken/repareren.

JVJ/Groeten

:tu: / :cya:

ik denk/weet niet/wel zeker dat dat niet/wel gratis is/wat gaat kosten.

En aangezien hij deze zo ontvangen heeft kan je beter, inderdaad, Microsoft bellen. (aangezien ik hierboven las dat dit vaker voorkwam)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij is die dichtstbijzijnde in Zwolle :duh:

Gameshop Play-it doet ook aan reparaties, misschien is er daar één van in de buurt. Zover ik wist valt dit BTW allemaal onder garantie aangezien het door M$ komt, omdat ze zo nodig 2 cent per xbox moesten besparen door er kussentje om de lens er uit te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...