FGras Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Het is leuk als een GTA IV THE MOVIE komt. Daarom ga ik maken. er zijn 3 delen van GTA IV. En de verhalen spelen ergens in midden af van GTA IV DELEN. Ik probeer een groot succes te maken. Met de bekende gta muziek. hopelijk niet van GTAIV want die zit al als achtergrond tune bij elk GTAIV filmpje...
LibertySeasnake Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 (bewerkt) Ik zeg niet veel, maar LibertySeasnake heeft een volledig plan en is er al lang mee bezig... Dat klopt, Ben ongeveer al 2 maanden bezig geweest! HET DUURT LANG, MAAR IK DOE HET TOCH Bewerkt: 31 maart 2010 door LibertySeasnake
LibertySeasnake Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Het is leuk als een GTA IV THE MOVIE komt. Daarom ga ik maken. er zijn 3 delen van GTA IV. En de verhalen spelen ergens in midden af van GTA IV DELEN. Ik probeer een groot succes te maken. Met de bekende gta muziek. hopelijk niet van GTAIV want die zit al als achtergrond tune bij elk GTAIV filmpje... Af en toe. Komt GTA 3 songs, Vice city, & san andreas liedjes voor. Ga de liedjes kopen van Itunes.
LibertySeasnake Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Er zijn al paar (stories of liberty city) fotos. Maar alleen van Niko bellic. de fotos zal binnenkort komen in dit topic te staan.
LibertySeasnake Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 YES. EERSTE PART BIJNA AANWEZIG.
LibertySeasnake Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2010 (bewerkt) Binnenkort zal een trailer komen van JOHNNY. En de eerste part komt bijna en part 2 is al klaar. BEN NU BEZIG MET PART 3. Deze foto is van de film. De foto zelf gemaakt. Bewerkt: 19 april 2010 door LibertySeasnake
Nissan Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Ik ben zeer benieuwd LibertySeasnake, de trailer ziet er veelbelovend uit . Echter zou ik graag eens je script willen doorlezen...
TZG Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Ik zeg niet veel, maar LibertySeasnake heeft een volledig plan en is er al lang mee bezig... kunnen ze de concurrentie (wat een rotwoord) aangaan?
LibertySeasnake Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2010 er zal meer Luis lopez fotos komen. Van Stories of liberty city.
Flokkert Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 De foto's zien er tot nu toe goed uit! Ga de filmpjes zeker kijken!
Jimmiefitz Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Inderdaad, ik vind het er allemaal erg goed uitzien, ga zo door. Hoeveel uren heb je er al inzitten?
LibertySeasnake Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Wat wil je juist filmen? Een paar cutscenes? Wat ik vindt het plan nogal vaag. Het is een film maar wat komt er in die film dan, cutscenes gewoon missie of maak je zelf een verhaal? ik maak niet zelf film. Maar de orginele gta 4 verhaal komt in film. (Beetje lastig te begrijp
LibertySeasnake Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) Inderdaad, ik vind het er allemaal erg goed uitzien, ga zo door. Hoeveel uren heb je er al inzitten? Soms zit ik 6 uur uur op de computer. 6 uur lang. En de weekenden 8 uur. Om de film snel & mooi te maken. Moet de foto's doen, Trailers & the parts maken. Niemand help me! Maar ik werk alleen, daarom is de film niet zo snel klaar. Bewerkt: 20 april 2010 door LibertySeasnake
Recommended Posts