LibertySeasnake Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Part 1 ziet mooi uit. Maar later word spannend. Dit is de begin pas. Dus goed opletten?
Nissan Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Het is goed dat je ons een update geeft zo nu en dan, maar elke dag is wat overdreven he...
LibertySeasnake Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Het is goed dat je ons een update geeft zo nu en dan, maar elke dag is wat overdreven he... Bedank voor de tip.
MostWantedKid Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Ik vind het wel leuk, maar part 1 is gewoon de eerste missie van GTA IV.. Ik weet niet of ik dit niet gelezen heb of dit niet weet?
LibertySeasnake Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Ik vind het wel leuk, maar part 1 is gewoon de eerste missie van GTA IV.. Ik weet niet of ik dit niet gelezen heb of dit niet weet? Part 2 komt eraan. Maar hoe zal het gaan? DAT IS DE VRAAG! I KOWNN IT. AND I TELL NOBODY
LibertySeasnake Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Officale trailer is gekomen. Dan zie je Niko, Johnny & Luis in de trailer. Met de liedje: Rammstein - amerika. De liedje Amerika past bij Liberty city. Hopelijk geniet je van de trailer
Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Ik vind de trailer niet zo mooi, vooral omdat het beeld schokkerig is en omdat de subtitles er nog bijstaan .
LibertySeasnake Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Ik vind de trailer niet zo mooi, vooral omdat het beeld schokkerig is en omdat de subtitles er nog bijstaan . De subtitels zijn van Cutscenes. Voor mensen die beetje engels woorden wilden leren. Bijvoorbeel": Een nederlander die engels woorden willen leren. De liedje van de trailer is meer Johnny klebitz style. De liedje Amerika van rammstein. Omdat het bij Liberty city past. En had geen keus om windows movie maker te doen. Bewerkt: 21 april 2010 door LibertySeasnake
Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Sony Vegas... En je leerd Engels door een Engels programma met NEDERLANDSE subtiteling te doen .
Deluxo Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Je kon ook gewoon de subtitles uitschakelen in Display. Zou er veel netter uit zien. De muziek die je hebt gekozen is goed, maar je beeld schokt als een tering.
Fezz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Ik vind de muziek juist niet zo goed. De sfeer wel. Maar iets te grungy. Part 1 is trouwens alleen maar de trailers van de eerste missie en dat je naar je savehouse rijd. Bewerkt: 21 april 2010 door dji-unit
Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Het begin is een belangrijk stuk van de Storyline, dus dat moet vol in beeld gebracht worden, de rest van het verhaal gaat wel een soort van samengevat worden denk ik...
LibertySeasnake Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Ik vind de muziek juist niet zo goed. De sfeer wel. Maar iets te grungy. Part 1 is trouwens alleen maar de trailers van de eerste missie en dat je naar je savehouse rijd. De muziek past meer bij Johnny's trailer. Maar Johnny's trailer komt echt laat. Pas in mei. Ik probeer zo snel mogelijk te filmen en op youtube neer te zetten.
LibertySeasnake Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Het begin is een belangrijk stuk van de Storyline, dus dat moet vol in beeld gebracht worden, de rest van het verhaal gaat wel een soort van samengevat worden denk ik... Je heb goed gezien, Veel mensen denken dat ik een zelf bedacht verhaal bedenk: Niet waar. Wil de hele echt GTA IV THE MOVIE MAKEN. Waarom heet de film: Stories of liberty city,? Omdat een spel heet, Liberty city stories. De oude liberty city is weg. Er nieuwe liberty city. Daarom: Stories of liberty city. Ook om reden: Omdat episodes from liberty city komt in de film. Daarom is de titel goed bedacht. En gecombineert met de oude liberty city. The story-line het belangrijkste in de film.
LibertySeasnake Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 (bewerkt) Part 2 & part 3 online. Bewerkt: 23 april 2010 door LibertySeasnake
Recommended Posts