Jump to content

Stories of Liberty city.


LibertySeasnake

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LibertySeasnake

    33

  • Nissan

    10

  • Fezz

    4

  • jvj

    2

Ik vind het wel leuk, maar part 1 is gewoon de eerste missie van GTA IV.. Ik weet niet of ik dit niet gelezen heb of dit niet weet?

Part 2 komt eraan. Maar hoe zal het gaan?

DAT IS DE VRAAG!

I KOWNN IT. AND I TELL NOBODY

Link to comment
Delen op andere websites

Officale trailer is gekomen. Dan zie je Niko, Johnny & Luis in de trailer.

Met de liedje: Rammstein - amerika. De liedje Amerika past bij Liberty city. Hopelijk geniet je van de trailer :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de trailer niet zo mooi, vooral omdat het beeld schokkerig is en omdat de subtitles er nog bijstaan :cab: .

De subtitels zijn van Cutscenes. Voor mensen die beetje engels woorden wilden leren. Bijvoorbeel": Een nederlander die engels woorden willen leren.

De liedje van de trailer is meer Johnny klebitz style. De liedje Amerika van rammstein. Omdat het bij Liberty city past.

En had geen keus om windows movie maker te doen.

Bewerkt: door LibertySeasnake
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de muziek juist niet zo goed. De sfeer wel. Maar iets te grungy.

Part 1 is trouwens alleen maar de trailers van de eerste missie en dat je naar je savehouse rijd.

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de muziek juist niet zo goed. De sfeer wel. Maar iets te grungy.

Part 1 is trouwens alleen maar de trailers van de eerste missie en dat je naar je savehouse rijd.

De muziek past meer bij Johnny's trailer.

Maar Johnny's trailer komt echt laat. Pas in mei.

Ik probeer zo snel mogelijk te filmen en op youtube neer te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het begin is een belangrijk stuk van de Storyline, dus dat moet vol in beeld gebracht worden, de rest van het verhaal gaat wel een soort van samengevat worden denk ik...

Je heb goed gezien, Veel mensen denken dat ik een zelf bedacht verhaal bedenk: Niet waar. Wil de hele echt GTA IV THE MOVIE MAKEN.

Waarom heet de film: Stories of liberty city,? Omdat een spel heet, Liberty city stories. De oude liberty city is weg. Er nieuwe liberty city. Daarom: Stories of liberty city. Ook om reden: Omdat episodes from liberty city komt in de film. Daarom is de titel goed bedacht. En gecombineert met de oude liberty city.

The story-line het belangrijkste in de film.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...