Jump to content

Stories of Liberty city.


LibertySeasnake

Recommended Posts

Ligt het aan mij of is dat filmpje nogal 'laggy' :7 ?

In ieder geval, het is niet slecht, het is zelfs leukom naar te kijken, maar ik geef je een tip voor komende filmpjes.

Aangezien je Dyspraxie hebt is het misschien handig dat iemand de Engelse teksten voor je schrijft/vertaald.

Omdat ik een paar schrijffoutjes heb gezien, dat is het enige dat me stoorde, veel succes met het voortzetten :) .

THANKs, for the tip :tu:

Ik wil je wel helpen met de Engelse teksten ;). Ook irriteerde me ik het wel aan het feit dat je veel personages niet liet uitpraten. Verder heb je de muziem goed gemixed en zijn de scenes actievol, wat je beloofd hebt, maar verpest de lag het een beetje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LibertySeasnake

    33

  • Nissan

    10

  • Fezz

    4

  • jvj

    2

Op zich wel een geinig filmpje weer. De dingetjes die ik eerder ook al had genoemd, blijven van kracht: Skip de ondertiteling, en probeer hele scenes te laten zien, dus niet afkappen terwijl personen iets zeggen. Verder een prima resultaat :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich wel een geinig filmpje weer. De dingetjes die ik eerder ook al had genoemd, blijven van kracht: Skip de ondertiteling, en probeer hele scenes te laten zien, dus niet afkappen terwijl personen iets zeggen. Verder een prima resultaat :tu:

Ik zal bij Luis's trailer dat doen.

En 1 part van de film. Is echt mooi gemaakt. Ik vind Part 4 of stories of liberty city. The best part van de film. Part 4 is misschien de beste part. Veel mensen zijn benieuwd naar de Museum moment. Waar Luis Johnny & Niko op hun eigen weg kunnen ontsnappen aan Isaac's mensen! Maar ben niet zo ver bij deze part. HET ZAL HEEL LANG DUREN. Denk ik.

Bewerkt: door LibertySeasnake
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Stories of liberty city. De film gaat stoppen. Omdat er paar problemen zijn met Luis's missies. kan niet momma's boy uitspelen. Omdat na het cutscene (Het laden vast loopt)

Maar de film zal nog niet stoppen. Na het Museum exchange zal de film einde zijn. Geef niet. Heb probeert om hele film te filmen.

Als Stories of liberty city klaar is.

Zal een nieuwe film komen.

Future of liberty city.

___________________________________________________________________________________________________________________

Future of liberty city.

Niko heeft Pegorino gedood. Kreeg hij schuld. Omdat haar liefde dood is gemaakt door Pegorino.

Hij voelt niet, dat hij heeft gewonnen. HGoe zal Niko's toekomstige leven gaan.

Johnny heeft Billy vermoord in de gevangennis. Johnny heeft besloten om de clubhuis te verbranden. Hoe zal Johnny's toekomstige leven worden?

Luis heeft Ray bulgarin vermoord. En wat is met de diamanten gebeurt. En Tony's busines is vellig. Hoe zal Luis's toekomstige leven worden.

Dat zie in de film: Future of liberty city

___________________________________________________________________________________________________________________

Bewerkt: door LibertySeasnake
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou nog niet stoppen met SoLC, gezien er nog wel een patch zal komen die het verhelpt. Zet de film hoogstens op "pauze".

Hopelijk komt patchs voor Momma's boy, No 3., colleters items. Door loop ik vast.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien er hier wederom gestopt wordt, doe ik er maar even een slotje op.. De sleutel gooi ik niet weg, dus wanneer de TS nog een goede poging kan gaan doen kan hij me via PM bereiken. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...