Jump to content

De sigaret


TheDollar_

Recommended Posts

Ik heb in eerdere topics al aangegeven dat ik het alleen maar goed vind als het zo realistisch mogelijk is. Dus de optie om sigaretten te kopen en te roken juich ik toe. Ik zou het zelf niet doen, maar als optie dus wel oke.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • benhelsloot

    5

  • Guardian1980

    4

  • Phoenyxar

    4

  • End Of The Riot

    3

Ik heb in eerdere topics al aangegeven dat ik het alleen maar goed vind als het zo realistisch mogelijk is. Dus de optie om sigaretten te kopen en te roken juich ik toe. Ik zou het zelf niet doen, maar als optie dus wel oke.

Is dat niet wat stereotyp? :?

Een crimineel met een sigaret.

Ik weet ik zie het niet echt, Niko met een sigaret...

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat niet wat stereotyp? :?

Een crimineel met een sigaret.

Ik weet ik zie het niet echt, Niko met een sigaret...

Dat is het hem net, nu kun jij kiezen hoe jouw protagonist is, wil je hem doen roken dan kan je dat, als je dat niet nodigvind, moet je dat ook niet, dat is net het mooie :puh: .

@Onder mij: dat is dan een gevolg dat wordt mogelijk gemaakt en het is een mooi voorbeeld.

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in eerdere topics al aangegeven dat ik het alleen maar goed vind als het zo realistisch mogelijk is. Dus de optie om sigaretten te kopen en te roken juich ik toe. Ik zou het zelf niet doen, maar als optie dus wel oke.

Is dat niet wat stereotyp? :?

Een crimineel met een sigaret.

Ik weet ik zie het niet echt, Niko met een sigaret...

wat ik bedoelde is dat ik mijn poppetje niet zou laten roken. Wat dan bijvoorbeeld wel kan is dat je dan een pakje bij je draagt en een van je vrienden vraagt er om, dat je ze dan een sigaret kan aanbieden, wat weer goed is voor de "like"-factor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in eerdere topics al aangegeven dat ik het alleen maar goed vind als het zo realistisch mogelijk is. Dus de optie om sigaretten te kopen en te roken juich ik toe. Ik zou het zelf niet doen, maar als optie dus wel oke.

Is dat niet wat stereotyp? confused2.gif

Een crimineel met een sigaret.

Ik weet ik zie het niet echt, Niko met een sigaret...

toen ik dat las dacht ik gelijk aan gta 2 movie zie jij ook een maffia met een sigaret in de bek die op niko lijkt

Link to comment
Delen op andere websites

Of de protagonist naar een coffeeshop laten gaan. Net zoals je naar een bar kan.

dat komt er nooits in te zitten wand in vs zijn geen coffeeshops (alleen waar je koffie kan halen dan)

Er zijn heust wel coffeeshops in Amerika hoor :l

Link to comment
Delen op andere websites

In Amerika zijn alle vormen van drugs in principe bij wet verboden. Een coffeshop in de USA is toch echt een koffie- en theehuisje, niet zoals in Nederland waar je wiet kan kopen.

In Amerika draai je met je vijf grams zakje wiet gerust een half jaar tot twee jaar de cel in, hoor.. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...