gta_rulez Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2010 (bewerkt) EFLC voor de Playstation 3 en PC is helaas uitgesteld tot 16 april. Dit omdat Sony Computer Entertainment Europe nog bepaalde dingen moest aanpassen. Bron: Rockstar Games Bewerkt: 18 maart 2010 door gta_rulez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 de eerste reply op deze topic on-topic: het is eens niet de fout van Rockstar dat een game uitgesteld word. Het is nu een Sony zijn schuld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 ik heb al 19 dagen afgeteld en nu is het 16 april ik hoop dat dit een 1 april grap is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 ik heb al 19 dagen afgeteld en nu is het 16 april ik hoop dat dit een 1 april grap is Ja dat hoop ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 Beetje vaag want wat willen ze nu aanpassen en aanbrengen dan ??????????? dacht dat alles wel klaar was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 ik vind dit heel erg jammer dat hij is uitgesteld want ik heb er super veel zin in om te spellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 Ik denk 1 april grap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_ Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 Ik dacht dat ze EFLC al lang klaar hadden liggen. Ze mochten hem alleen nog niet uitbrengen door die exclusiviteit. Ik hoop dat ik hem via bol.com op 13 april krijg zoals er nu staat. Ik heb nu toch weinig tijd om te gamen dus komt wel goed uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 iedereen verbaast, best grappig, ik kan me werkelijk geen game herinneren van r* die niet was uitgestelt, wrom zou dat nu anders moeten zijn dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 IK kan het heel kort brengen: Maar ik vind het echt erg, ik had er zo op gehoopt het snel te hebben. Eigenlijk vermoedde ik al iets toen bij bol.com enz. stond verwacht 13 april maar er werd niks bij rockstar gezegd ik had toen nog hoop. Maar ja, we gaan van 17 dagen uitstel niet dood. Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 van RDR zag ik het wel aankomen omdat er ook problemen waren met de medewerkers die klaagden over de lange uren enzo. Maar ik dacht toch echt dat ze EoLC voor PS3 en PC wel allang klaar hadden liggen ik denk ook dat Sony wat Exclusieve dingen aan de Soundtrack en het internet wil toevoegen maar ik ben nu pissed omdat ik nog 9 weken moet wachten op RDR (ik heb EoLC al op Xdoos 360) vind het wel jammer voor de PS3 en PC dudes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 wel raar ik had bij gamemania al eerder gevraagd en hun hadden die 2 april komen ze binnen ik dacht al 2 april het was toch 30 maart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 Natuurlijk is het uitgestelt, zoals wesley zegt, R* geeft een onhaalbare datum waar iedereen naar uitkijkt en wanneer die dichtbij komt stellen ze het terug uit. Zo is R* nu eenmaal, maar zoals gezeg: is dit nu zo'n ramp? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 Natuurlijk is het uitgestelt, zoals wesley zegt, R* geeft een onhaalbare datum waar iedereen naar uitkijkt en wanneer die dichtbij komt stellen ze het terug uit. Zo is R* nu eenmaal, maar zoals gezeg: is dit nu zo'n ramp? eigenlijk wel ja wand niet iedereen heeft een xbox360 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 ga niet janken omdat een spel van R* word uitgesteld ik ken geen één game dat door r* niet word uitgestelt dus ps3rs niet janken gewoon geduld hebbe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.