Honkbal95 Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Hallo, als ik Bad company 2 online wil spelen krijg ik de error your gamer profile does not have the correct permissions to access xbox live functionality Terwijl ik Gold heb Ouderlijk toezicht is uitgeschakeld en ik kan alle andere 18+ games die ik heb wel gewoon spelen. Reageren
Isic Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Je Gamertag moet je ook aan een EA-account gekoppelt zijn. Ga in menu naar Store kijk of daar kan koppelen. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 (bewerkt) Mijn Gamertag is gekoppeld aan mijn Ea account op de website maar als ik naar de store in game of multyplayer ga krijg ik nog steeds Dezelfde error. EDIT: Probleem is opgelost heb de demo van army of 2 even online gespeeld dan werkt het wel gewoon . Bewerkt: 20 maart 2010 door Honkbal95 Reageren
Vice-King Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 volgens mij ligt het aan de servers van EA die maakt wel erge grote fouten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.