K1pc0rn Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 ik heb dus deze Samsung TV/Monitor: Klik Er zit een HDMI uitgan (2 zelfs) ik heb een HDMI kabel aangesloten (1 keer bij mn Xbox 360 en 1 keer bij mijn PC) maar die doet het gewoon niet: "geen signaal" ik snap er helemaal niks van. ik heb er zelfs 2 geprobeerd. hoe kan dit? en met die DVI aansluiting doet ie het wel gewoon Reageren
Kryziek Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Vaak moet je de tv Input nog zetten op de HDMI. De tv kan HMDI niet zomaar uit zichzelf pakken zoals scart etc. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Vaak moet je de tv Input nog zetten op de HDMI. De tv kan HMDI niet zomaar uit zichzelf pakken zoals scart etc. ja dat heb ik ook gedaan maar toch zegt ie "geen signaal" Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Heb je de 360/OC goed gezet? hoe bedoel je goed gezet? OC wat is dat? Reageren
flippie13 Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Heb je de 360/OC goed gezet? hoe bedoel je goed gezet? OC wat is dat? OC = PC denk ik Maar of alle instellingen bij de computer en xbox 360 ook goed staan Als voorbeeld: Bij de ps3 moet je de aanknop lang ingedrukt houden tot je 2 piepjes hoort, anders pakt die de HDMI kabel niet, wellicht is dit ook zo bij de comp/xbox? Reageren
Hayte Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Weet je wel zeker dat je naar het HDMI kanaal gaat van je tv en niet blijft zitten bij je tv/DVI kanaal? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Weet je wel zeker dat je naar het HDMI kanaal gaat van je tv en niet blijft zitten bij je tv/DVI kanaal? ja ik weet het 100% zkkr zal het aan mn TV liggen denk je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.