Jump to content

Creative plastiekjes

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ik heb oortjes van Creative en daar zitten plastiekjes rond. Gezien het feit deze er gemakkelijk afgaan ben ik al eentje van medium size kwijt en eentje van big size. Nu wil ik nieuwe plastiekjes kopen, maar waar? Ik ben even naar de Dreamland geweest waar ik de oortjes gekocht heb, maar daar hadden ze niet van die plastiekjes. Zie pic voor te kijken wat die plastiekjes zijn.

Foto0268.jpg

Links zonder plastiekje, rechts met plastiekje.

Heel erg bedankt op voorhand!

Mvg,

Brecht

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had dezelfde, en ook kwijtgeraakt, maar ik kocht nieuwe :7

Ik denk dat je best even rondzoekt op de Creative website zelf, en het productnummer eventueel ingeeft in de site van Dreamland, bijvoorbeeld. Ik denk dat in Bel Company, Phone House en dergelijke je dit snel zou kunnen vinden :)

$H!ZZL3:Het is niet plastiek, maar rubber :cab:

Bewerkt: door MidnightMayhem
Geplaatst:

Op de Dreamland site staat er niks, op de site van Creative niks bruikbaars(al is er wel een aparte pagina enzo voor mijn typte oortjes, jammer genoeg vind ik niks over mijn probleem). Miss ga ik morgen naar Bel Company met de vraag of ik die rubberen dingetjes kan bestellen. Nieuwe oortjes kopen doe ik niet, deze ootjes hebben me maar liefst 30 euro gekost..

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben vandaag naar Dreamland en naar Bel Company geweest, 2maal same answer, niet apart verkrijgbaar. Dat worden nieuwe oortjes, jammer genoeg vindt ik nergens Creative oortjes in de buurt. Binnen 2 weken ga ik allesinds eens naar Gent voor kleren enzo, dan kan ik vlug eens de Fnac binnenwippen voor oortjes. Dat wordt 2 weken naar school rijden zonder muziek. :(

Edit: Ik kan voorlopig de plastiekjes van m'n oude oortjes(oortjes van een onbekend merk voor maar 10 euro mét ook van die plastiekjes) gebruiken. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ik ben vandaag naar Dreamland en naar Bel Company geweest, 2maal same answer, niet apart verkrijgbaar. Dat worden nieuwe oortjes, jammer genoeg vindt ik nergens Creative oortjes in de buurt. Binnen 2 weken ga ik allesinds eens naar Gent voor kleren enzo, dan kan ik vlug eens de Fnac binnenwippen voor oortjes. Dat wordt 2 weken naar school rijden zonder muziek. :(

Edit: Ik kan voorlopig de plastiekjes van m'n oude oortjes(oortjes van een onbekend merk voor maar 10 euro mét ook van die plastiekjes) gebruiken. :)

Je moest mijn oortjes een zien, daar hebben al 5 soorten rubbertjes opgezeten van verschillende merken.

Ik raap die shitdingen ook altijd kwijt, het is ofzo ze het expres doen :7

Anyway, ik gebruik nu de oortjes van me nokia, heeft ook wel goede bass, dusja :puh:

Geplaatst:

Zo gemakkelijk gaan ze er toch ook weer niet af? Ik heb dezelfde oordopjes al meer dan een jaar, ook van Creative.

Geplaatst:

Zo gemakkelijk gaan ze er toch ook weer niet af? Ik heb dezelfde oordopjes al meer dan een jaar, ook van Creative.

Blijkbaar zijn er mensen die met hun oortjes ook nog andere dingen doen dan muziek beluisteren :7

Geplaatst:

Blijkbaar zijn er mensen die met hun oortjes ook nog andere dingen doen dan muziek beluisteren :7

:schater:

Geplaatst:

Bijna bij elke winkel waar ze dergelijke spullen verkopen kun je wel nieuwe opzetstukjes kopen. Toen ik er eentje kwijt was, heb ik voor 10 euro bij de Mediamarkt een hele set dopjes gekocht en aangezien er in elke zichzelf "stad" noemende nederzetting er tegenwoordig wel een Mediamarkt te vinden is... Succes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...