llllllllll Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 hallo, ik heb n vraagje: kan ik als achtergrond ook een .gif bestand doen, want ik wil graag een tijger als achtergrond, maar dan dat hij ademd en er rook uit zijn neus komt alvast THNX:D Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Volgens mij is dit niet beschikbaar in XP, wel in Vista. Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Volgens mij is dit niet beschikbaar in XP, wel in Vista. Toch is het mogelijk op XP. Of begrijp ik het verkeerd? Bewerkt: 20 maart 2010 door T2own-Gamer Reageren
llllllllll Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Volgens mij is dit niet beschikbaar in XP, wel in Vista. Toch is het mogelijk op XP. Of begrijp ik het verkeerd? ja, het kan wel maar ik kan geen een vaan een tijger vinden en als hij uit ademd datr rook uit zn neus komt Reageren
hippiebus Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Kan gewoon, heb ik zelf ook. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Het is gewoon mogelijk, alleen het vetraagd enorm je pc. Tenzij het om een kleine afbeelding gaat zoals een emoticon ofz. Dan valt het nog wel mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.