Tomeken Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 In het Limburgse Bocholt (België) is gisteren een tractor op een groep fietsende senioren ingereden. Er vielen vier doden. De toestand van een vijfde persoon die in levensgevaar was, is gestabiliseerd. Een van de twee lichtgewonden mocht het ziekenhuis dezelfde vanavond al verlaten. Hoe staan jullie GTAforum leden tegenover dat groot materieel in het verkeer? Ik veronderstel dat er hier ook wel een hele hoop mensen met de fiets naar school gaan. Bron:Klik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 Tractorbestuurders moeten wel weten hoe gevaarlijk hun voertuig is. Want hier in de straat rijden ze soms met 80 km/u, en dat terwijl er in deze straat verschrikkelijk veel kinderen wonen. Maar de oorzaak bij dit ongeluk was toch dat de zon in de bestuurders z'n ogen scheen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 (bewerkt) Maar de oorzaak bij dit ongeluk was toch dat de zon in de bestuurders z'n ogen scheen? Bij de reconstructie bleek dat de hooibalen in het zicht van de bestuurder hingen, wat ook een oorzaak zou kunnen zijn. Bewerkt: 19 maart 2010 door Hearv94 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 (bewerkt) En ik had ook ergens gehoord dat: "De zon in z'n ogen scheen en dus eventjes verblind was" Oeps, posts voor me niet goed genoeg gelezen :$ Bewerkt: 19 maart 2010 door Mevin Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomeken Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 Waarschijnlijk een combinatie van de zon en die 2 balen die hij mee had. @Basssss: Een tractor die 80 km/h gaat moeten ze nog uitvinden De meeste gaan 40-50 en er zijn enkelingen die 60 gaan... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 60 km/u dan, ze gaan in ieder geval ongelooflijk hard. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 lol als ik fiets hoef ik niet bang te zijn want ik moet de eerste tractor in rotterdam nog tegenkomen laat staan dat die me aanrijd:P maar wel erg voor die ouwe mensjes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 Er gebeuren in het verkeer dagelijks ongelukken, al halen ze niet allemaal het nieuws of een topic in Opinie. Hoe dan ook, dit is niets bijzonders. Het is triest voor de nabestaanden en voor de slachtoffers, maar meer ook niet. Dus.. Topic gesloten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts