preshantram Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 hallo ik wil een commandje maken met GetPlayerWanted level voor cops en army mijn cop en en army zien er als zo uit if(gTeam[playerid] == TEAM_ARMY) if(gTeam[playerid] == TEAM_COP) Reageren
goudewup Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Ok, leuk dat je dat wil maken. Als je hulp wil moet je je probleem wel duidelijk uitleggen! Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Ik heb ondertussen al een maand (of zo iets) al geen Pawno gedaan, dus sorry als er fouten in zitten. if(!(gTeam[playerid] == TEAM_ARMY || gTeam[playerid] == TEAM_COP)) return SendClientMesssage(playerid,0xff0000AA,"You're not a cop!"); tmp = strtok(cmdtext,index); if(!strlen(tmp))return SendClientMesssage(playerid,0xff0000AA,"Usage: /wanted [player ID]"); new ID = strval(tmp); if(!IsPlayerConnected(ID)) return SendClientMesssage(playerid,0xff0000AA,"ERROR: Wrong ID!"); new tmp5[256], name5[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(ID,name5,MAX_PLAYER_NAME); format(tmp5,256,"The wanted level of %s(%i) is %i",name,ID,GetPlayerWantedLevel(ID)); Bewerkt: 20 maart 2010 door GTAguillaume Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.