nodronald Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) hoi, ik heb al zolang het probleem dat ik er gek van wordt :blink: ik krijg namelijk na het intro zwart beeld <_< mijn pc specs p4 2.0 ghz 512 mb ddr geforce 4 mx 440 64mb ik heb dit allemaal al gedaan: - Reinstalled the game - Updated my sound card drivers (3 times with different versions) as well as installing the complete package (which includes the control panel and additional software) - Updated my graphics card drivers (Nvidia Version: 71.89)- Turned VPU recovering on in my graphics card settings - Checked to see if my BIOS was the latest version (it is) - Tried the offical EXE that came with the game and 2 other EXE's (to run the game without the need of the DVD) - Turned off my CD and DVD drive - Closed down my virtual drives - Changed the compatibility mode of the EXE to windows 98, 2000 and XP - Lowered sound acceleration - Checked PC temperatures (these are fine) - Replaced EAX.dll with an older verson - Updated DirectX 9.0c to a newer 9.0c - Ran a virus, spyware, trojan scan - Went to windows update and got the latest updates - Uninstalled Service Pack 2 and went back to 1 (did nothing) sorry deed het ff in het engels omdat ik het net ook op een andere engelse forum vraag maar goed, heeft iemand nog enig idee om dit probleem op te lossen? bedankt alvast Bewerkt: 19 juni 2005 door nodronald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 hoe bedoel je zwart beeld ik denk dat je even opnieuw moet instaleren B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 hoe bedoel je zwart beeld ik denk dat je even opnieuw moet instaleren B) kun jij wel engels? :huh: boven aan dat lijstje staat 'Reinstalled the game' dat betekend de game opnieuw geinstalleerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King T Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Komt ie dan maar weer: Heb je een programma dat het uiterlijk van XP aanpast? Windowblinds bijvoorbeeld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nodronald Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Komt ie dan maar weer: Heb je een programma dat het uiterlijk van XP aanpast?Windowblinds bijvoorbeeld? neej, windowsblind heb ik nie. ook niet een programma wat het uiterlijk veranderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King T Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 HEb je al geprobeerd alle met windows op te starten programma's uitgeschakeld via msconfig? (alles uitproberen kan geen kwaad dacht ik) Misschien dat 1 van die programma's de boosdoener is. Bij mij was het dus windowblinds vandaar mijn vorige boodschap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nodronald Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 HEb je al geprobeerd alle met windows op te starten programma's uitgeschakeld via msconfig? (alles uitproberen kan geen kwaad dacht ik) Misschien dat 1 van die programma's de boosdoener is. Bij mij was het dus windowblinds vandaar mijn vorige boodschap. uhmm... hoe bedoel je precies? en hoe moet je dat dan uitschakelen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weetevengeennaam Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 probeer dit : Download het programma 3DAnalyze(Klik hier om het te downloaden). Start dat programa en selecteer je gta_sa.exe file. Zet de optie "emulate bump map caps" aan en druk dan op de run knop. Als het goed is crasht sa niet terug naar desktop maar gaat het verder naar het Menu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nodronald Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 probeer dit :Download het programma 3DAnalyze(Klik hier om het te downloaden). Start dat programa en selecteer je gta_sa.exe file. Zet de optie "emulate bump map caps" aan en druk dan op de run knop. Als het goed is crasht sa niet terug naar desktop maar gaat het verder naar het Menu. heb ik ook al gedaan, werkt helaas ook niet:( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RicX79 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Ik heb exact het zelfde probleem. Na het Nvidia Logo gaat hij niet meer verder en blijft het beeld zwart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King T Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Ga naar start -- uitvoeren -- type msconfig en dan op ok. In het open venster ga je naar tabblad opstarten en schakel de regels uit die je denkt niet nodig te hebben. En desnoods allemaal, weet je in ieder geval zeker dat niets meer opstart. Probeer nadat de computer opnieuw is opgestart en je een vinkje hebt gezet in bij dit bericht niet meer weergeven in het venster SA weer te starten. Mocht dit niet nog steeds niet lukken probeer dan ook even je beeldscherm instellingen op 60 hertz te zetten. Mocht het nog niet goed gaan geef ik het op. Om het bovenstaande te herstellen volg je dezelfde stappen als hierboven maar dan de vinkjes weer aanzetten voor de regels in msconfig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nodronald Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ga naar start -- uitvoeren -- type msconfig en dan op ok.In het open venster ga je naar tabblad opstarten en schakel de regels uit die je denkt niet nodig te hebben. En desnoods allemaal, weet je in ieder geval zeker dat niets meer opstart. Probeer nadat de computer opnieuw is opgestart en je een vinkje hebt gezet in bij dit bericht niet meer weergeven in het venster SA weer te starten. Mocht dit niet nog steeds niet lukken probeer dan ook even je beeldscherm instellingen op 60 hertz te zetten. Mocht het nog niet goed gaan geef ik het op. Om het bovenstaande te herstellen volg je dezelfde stappen als hierboven maar dan de vinkjes weer aanzetten voor de regels in msconfig. allemaal geprobeerd, mocht helaas niet baten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Je videokaart is te slecht denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ik heb het ook bij andere spellen maar dat ligt echt niet aan je videokaart want GTA:SA doet het wel gewoon bij mij :rolleyes: maar het is idd heel erg balen wil je een nieuw spel spelen doet hij het niet ik had het bij brothers in arms :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RicX79 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Je videokaart is te slecht denk ik Bij mij werkt het ook niet , en ligt zeker niet aan het systeem of videokaart. ---- specs: Pentium 4 - 3,00 ghz Asus ATI Radeon 9600 xt 512 Mb geheugen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.