nodronald Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ik heb het ook bij andere spellen maar dat ligt echt niet aan je videokaart want GTA:SA doet het wel gewoon bij mij :rolleyes: maar het is idd heel erg balen wil je een nieuw spel spelen doet hij het niet ik had het bij brothers in arms :angry: had je ut bij brothers in arms opgelost dan? trouwens.. bij bia heb je pixel shader nodig ! want bij mij deed ie ut ook niej Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAMAESTRO Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) wil iemand mij even uitleggen wat windowblinds is??? dat wil ik ff wete, Edit: Kan ik GTASA hiermee spelen? AMD AthlonXP 2600+ Kloksnelheid: 1.14 GHz 512 MB RAM-geheugen ASUS RADEON A9200E denken jullie dat ik hiermee kan spelen? ik weet niet of ik alle goede dingen gezegd heb. ANTWOORD ALSTUBLIEFT! Bewerkt: 21 juni 2005 door GTAMAESTRO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King T Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 windowblinds is een programma waarmee je het uiterlijk van windows kan veranderen. Kijk maar eens hier: http://www.stardock.com/products/windowblinds/ Dit programma zorgde er bij mij voor dat San Andreas niet startte maar kreeg zwart beeld en weer terug naar desktop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nodronald Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 windowblinds is een programma waarmee je het uiterlijk van windows kan veranderen. Kijk maar eens hier: http://www.stardock.com/products/windowblinds/ Dit programma zorgde er bij mij voor dat San Andreas niet startte maar kreeg zwart beeld en weer terug naar desktop. iig windowsblind heb ik niet geinstalleerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAMAESTRO Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 windowblinds is een programma waarmee je het uiterlijk van windows kan veranderen. Kijk maar eens hier: http://www.stardock.com/products/windowblinds/ Dit programma zorgde er bij mij voor dat San Andreas niet startte maar kreeg zwart beeld en weer terug naar desktop. iig windowsblind heb ik niet geinstalleerd ik ook niet, maare weet iemand al als ik met mijn systeemspecs kan spelen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ja dat kan je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nodronald Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 maar iemand nog enig idee om mijn probleem op te lossen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ik heb het ook bij andere spellen maar dat ligt echt niet aan je videokaart want GTA:SA doet het wel gewoon bij mij :rolleyes: maar het is idd heel erg balen wil je een nieuw spel spelen doet hij het niet ik had het bij brothers in arms :angry: had je ut bij brothers in arms opgelost dan? trouwens.. bij bia heb je pixel shader nodig ! want bij mij deed ie ut ook niej nee ik heb het niet op kunnen lossen. heel frustrerend :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.