Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Hoi! Ik wil graag een nieuwe laptop waarop je GTA IV kunt spelen op eventueel lage graphics. Budget: tot 300,- (klinkt weinig, maar ik heb niet zoveel geld.. Oh ja, de prijs geld voor de computer, niet de randapparatuur...) Doel: Ik wil redelijk goede games kunnen spelen. (zoals GTA IV) Desktop of laptop: Laptop Merk pc of samengesteld: Maakt me niet uit. Als het maar voor de prijs is... Benodigde randapparatuur: graag het scherm van laptop tussen 16 en 20 inch. (breedbeeld) Besturingssysteem: Windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: GEEN Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Maakt niks uit, als je maar GTA IV erop kunt spelen. Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door bedrijf Extra koeling (voor overklokken)?: Ja MVG Grand Theft Auto TOM REDEN VAN BEWERKING: geen dekstop meer, maar een laptop en nog een aantal dingen gewijzigd. Bewerkt: 21 maart 2010 door Grand Theft Auto TOM
Sentasi Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Ik ben geen PC expert, maar ik weet wel dat je voor € 200,- geen PC koopt die IV aankan. Volgens mij moet je dan eerder richting de € 800,- tot € 1000,- denken?
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Ik ben geen PC expert, maar ik weet wel dat je voor € 200,- geen PC koopt die IV aankan. Volgens mij moet je dan eerder richting de € 800,- tot € 1000,- denken? GTA IV hoeft niet op de hoogste graphics hoor... Er zijn heus toch wel PC's voor dat bedrag? En anders misschien met 300 euro?
vice Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 200 Euro is al weinig, maar als je er dan ook nog een muis, toetsenbord & scherm bij neemt, ehb je misschien nog (ongeveer) 50 euro over om een computer te bouwen. En da's al helemaal niet genoeg. Ik denk dat je dus best nog wat bijspaart. Want zelfs zonder muis, toetsenbord & scherm is een PC vinden al een heuse zoektocht.
Djmaddox Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Voor 300 euro heb jij geen complete PC met monitor die IV kan spelen vriend. Beter spaar je nog heel wat door en je hebt genoeg geld en dan maak je even een nieuw topic. Bewerkt: 20 maart 2010 door Djmaddox
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Voor 300 euro heb jij geen complete PC met monitor die IV kan spelen vriend. Ik heb in de beginpost gezegd dat het excl. randapparatuur is. Dus ook geen scherm, daar kijk ik nog even naar en dan zie ik wel welke ik neem.
Deluxo Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Voor een bedrag van €300 heb je geen goede pc, vriendelijke vriend. Doorsparen en koop later iets beters.
.Senne Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Als je voor 300 euro een PC kon kopen die GTA IV kon draaien, dan had je niemand horen klagen over die vreselijk hoge systeemeisen. Een minimum budget voor GTA IV is 500 euro, en dat mag gerust nog wat meer zijn. Bewerkt: 20 maart 2010 door .Senne
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Als je voor 300 euro een PC kon kopen die GTA IV kon draaien, dan had je niemand horen klagen over die vreselijk hoge systeemeisen. Een minimum budget voor GTA IV is 500 euro, en dat mag gerust nog wat meer zijn. Ik heb geen 500 euro. Als iemand me geld zou geven dan zou het kunnen. Zijn er anders laptops waarbij dat tussen de 200 en 300 euro kost??? (dus waarbij je GTA IV op de laagste stand eventueel zou kunnen spelen?
.Senne Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Nee. Geen vaste PC waarmee je goed kan gamen voor 300 euro, en laptops al zeker niet.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Nee. Geen vaste PC waarmee je goed kan gamen voor 300 euro, en laptops al zeker niet. Pardon??? Laptop zijn goedkoper als PC's en er zijn er genoeg waarop je GTA IV kunt spelen. (op laagste stand)
Djmaddox Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Nee. Geen vaste PC waarmee je goed kan gamen voor 300 euro, en laptops al zeker niet. Pardon??? Laptop zijn goedkoper als PC's en er zijn er genoeg waarop je GTA IV kunt spelen. (op laagste stand) Nou dat is leuk, Lego-GTA. En voor 300 euro heb je mss net een laptop waarop je habbohotel kan spelen.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Nee. Geen vaste PC waarmee je goed kan gamen voor 300 euro, en laptops al zeker niet. Pardon??? Laptop zijn goedkoper als PC's en er zijn er genoeg waarop je GTA IV kunt spelen. (op laagste stand) Nou dat is leuk, Lego-GTA. En voor 300 euro heb je mss net een laptop waarop je habbohotel kan spelen. Op de mijne kan ik dat al... Ik kan met gemak GTA SA spelen. (dus op de hoogste stand) En deze laptop was niet zo duur. (had het van me vader gekregen, me zus heeft dezelfde...) Waarom zou ik dan niet voor tot 300 euro een goede laptop kunnen krijgen???
Djmaddox Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Nee. Geen vaste PC waarmee je goed kan gamen voor 300 euro, en laptops al zeker niet. Pardon??? Laptop zijn goedkoper als PC's en er zijn er genoeg waarop je GTA IV kunt spelen. (op laagste stand) Nou dat is leuk, Lego-GTA. En voor 300 euro heb je mss net een laptop waarop je habbohotel kan spelen. Op de mijne kan ik dat al... Ik kan met gemak GTA SA spelen. (dus op de hoogste stand) En deze laptop was niet zo duur. (had het van me vader gekregen, me zus heeft dezelfde...) Waarom zou ik dan niet voor tot 300 euro een goede laptop kunnen krijgen??? Okee, als ik jou was zou ik nu echt meteen IV gaan halen. Want als bij jou GTA SA het op het hoogst doet dan zal IV dat het ook wel doen, hoor! En voor 300 euro kan je geen goede laptop krijgen want de specificaties zijn dan niet goed genoeg. Echt, wanneer gaat het tot jou doordringen dat je laptop schijt is voor IV en je voor 300 euro geen goede laptop/PC kan krijgen voor IV?
Recommended Posts