Jump to content

Nieuwe PC


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Nee. Geen vaste PC waarmee je goed kan gamen voor 300 euro, en laptops al zeker niet.

Pardon??? Laptop zijn goedkoper als PC's en er zijn er genoeg waarop je GTA IV kunt spelen. (op laagste stand)

Nou dat is leuk, Lego-GTA. En voor 300 euro heb je mss net een laptop waarop je habbohotel kan spelen.

Op de mijne kan ik dat al...emo.gif Ik kan met gemak GTA SA spelen. (dus op de hoogste stand) En deze laptop was niet zo duur. (had het van me vader gekregen, me zus heeft dezelfde...) Waarom zou ik dan niet voor tot 300 euro een goede laptop kunnen krijgen???blij.gif

Okee, als ik jou was zou ik nu echt meteen IV gaan halen. Want als bij jou GTA SA het op het hoogst doet dan zal IV dat het ook wel doen, hoor! ;)

En voor 300 euro kan je geen goede laptop krijgen want de specificaties zijn dan niet goed genoeg.

Echt, wanneer gaat het tot jou doordringen dat je laptop schijt is voor IV en je voor 300 euro geen goede laptop/PC kan krijgen voor IV?

Ten eerste: ik heb GTA IV al voor de PC.emo.gif

En ten tweede: het zal nooit tot me doordringen.hypocrite.gif

Link to comment
Delen op andere websites

1) Desktops zijn veel goedkoper dan laptops. Wil je een PC waarop je gta iv wil kunnen spelen, dan kost je dat minimum 500 euro. Wil je een laptop waarop je GTA IV wil kunnen spelen, dan kost je dat minimum 800 euro.

Ofwel zet je het idee van een PC/laptop voor 300 euro uit je hoofd, ofwel spaar je tot je een degelijk budget hebt. En GTA SA met GTA IV vergelijken moet je al zeker niet doen.

En als je echt eigenwijs wil blijven, koop dan deze laptop voor 300 euro, probeer er IV op te installeren en je zal zien dat het niet werkt.

http://azerty.nl/1-1242-253326/asus-eee-pc-1005pe-atom-n450-.html

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom maak je dan een topic aan hierover?!!?
Omdat GTA IV niet op MIJN laptop werkt... :duh:

@Hierboven: da's een mini laptop.nosmile.gif Daar werkt het nooit op. Dat weet ik nou al.bloos.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Es ist sehr simpel: GTA IV werkt niet op JOUW laptop, maar ook niet op een PC/laptop van 300 euro.

Zodus: sparen of GTA IV vergeten.

En toch zijn er laptops voor die prijs ongeveer waarop je GTA IV kunt spelen!bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Es ist sehr simpel: GTA IV werkt niet op JOUW laptop, maar ook niet op een PC/laptop van 300 euro.

Zodus: sparen of GTA IV vergeten.

En toch zijn er laptops voor die prijs ongeveer waarop je GTA IV kunt spelen!bloos.gif

NEE

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon??? Laptop zijn goedkoper als dan PC's en er zijn er genoeg waarop je GTA IV kunt spelen. (op laagste stand)

Wat? Hoe kom je daar nou weer bij? Onzin!

Om het even duidelijk te maken:

Je kunt voor € 300 geen nieuwe laptop, zelfs geen desktop, kopen waar GTA IV op kan draaien. En GTA IV draait al je op je computer, dan ga je het daar toch op spelen?

Dus: eerst meer geld sparen, en daarna pas een nieuw topic maken. :slotje:

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

GTA: IV is een veeleisend spel, dus om dat goed op een laptop te spelen, zul je behoorlijk in de buidel moeten tasten. Voor dezelfde prijs die je dan kwijt bent (800 euro zoals .Senne zei) kan je veel beter, en dan ook echt veel beter, een desktop kopen die niet alleen a) GTA: IV beter kan spelen dan die laptop en b) ook nog eens klaar is voor de games van de komende jaren. Dan kan je hoog en laag springen dat er laptops zijn die GTA:IV wel aankunnen voor een goedkopere prijs: nee, vergeet het maar. Je moet begrijpen dat die er niet zijn: gamen doe je op een pc, niet op een laptop. Dit moet gewoon tot je door dringen. Als je dat niet begrijpt, kan je geen laptop/pc kopen als iedereen hier (en hier zitten goede computerkenners, geloof mij) zegt dat een pc in dit geval beter is.

Dus: lees het topic, laat het tot je doordringen dat een pc voor GTA:IV veel beter is en kom terug voor het samenstellen van een nieuwe pc als je per se GTA:IV wilt spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

@Grand Theft Auto TOM: de tijd die je nu aan het discussen bent had je ook kunnen gebruiken om wat extra geld te verdienen. Dus luister nou gewoon is naar wat anderen te melden hebben en koop een laptop van in ieder geval meer dan 500 euro. Zoek naar een (bij) baantje en dan zul je zien dat 500 euro zo verdient is ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...