Jump to content

Als ik shift+F12 doe na enbseries wordt miijn hele beeld wit HELP?

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal

ik wil al heel lang die mod vna de graphics heb ik gevonden geinstalleerd maar als ik ingame shift+f12 doe wordt mijn hele beeld wit wat doe ik verkeerd mijn pc is:

Videokaart: ati radeon 9550/x1050

Processer intel pentium 4 2.00 (1.99) ghz

en heb 1,5 gb ram

HELP!!

Geplaatst:

Ik denk niet dat je het systeem hebt wat ENB aan kan. Sorry.

dat kan denk ik helemaal niet want in de readme staat:

SYSTEM REQUIREMENTS:

Videocard with support of Shader Model 2.0 or better. Videocards in the list below may fit:

GeForce 6100, 6150, 6200, 6600, 6800, 7300, 7600, 7800, 7900, 8500, 8600, 8800;

Radeon 9500, 9550, 9600, 9700, 9800, 300, 600, 700, 800, 850, 1300, 1600, 1800, 1900, 1950, 2400, 2600,

die heb ik dus xD

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn systeem is al veel beter en bij mij schokt het ook al enorm, ik denk toch ook dat je systeem het gewoon niet aankan, misschien hoor je het niet graag maar het is zo...

Je CPU is trouwens ook niet zo geweldig :7 . Dat is misschien ook een struikelblok...

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:

hallo allemaal

ik wil al heel lang die mod vna de graphics heb ik gevonden geinstalleerd maar als ik ingame shift+f12 doe wordt mijn hele beeld wit wat doe ik verkeerd mijn pc is:

en heb 1,5 gb ram

HELP!!

Schakel SSAO, DoF uit, doe water kwaliteit op 2, ook schaduw kwaliteit.

Geplaatst:

hallo allemaal

en heb 1,5 gb ram

HELP!!

Schakel SSAO, DoF uit, doe water kwaliteit op 2, ook schaduw kwaliteit.

kan je het een beetje anders zegge ik begrijp dat eigenlijk nie xD die ssap dof hoe meot ik dat doen enz?!

Geplaatst:

Je kan ook nog de instellingen van de ENB series aanpassen zodat het misschien lichter is.

nou jongesns het is al opgelost heb van de engelse gtaforum gekeke daar heb ik een setting gezien heb die gedaan is nu toppie :D maar is er iemand hier die een andere settiong heeft van enbseires voor een slechte (verrotte) computer?

Geplaatst:

Maar waar heb je hem gedownload? :duh:

van die officiele site iets met boris ofzo xD weet het nie meer echt.....

Maar ff nog een vraagje aan iedereen heeft iemand een goede setting voor mij:

Ati radeon 9550/x1050 128MB

Intel pentium 4 1.99 ghz

1,5 gb ram

Iemand een goede dat ik gwn op 1152 x 864 kan draaien?

Geplaatst:

Nee, San Andreas. GTA III heeft geen ENB series, alleen Vice City en San Andreas (hoewel die voor VC ook voor GTA III werken). Ik zou trouwens gewoon zelf een beetje klooien aan de instellingen, niemand maakt specifieke instellingen en jij bent de enige die weet of het goed is of niet.

Geplaatst:

Wat zijn de mooiste instellingen waarop ENB series kan draaien?

(Ik denk wel dat me pc het aan kan omdat ik GTA IV op high tot very high speel)

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, San Andreas. GTA III heeft geen ENB series, alleen Vice City en San Andreas (hoewel die voor VC ook voor GTA III werken). Ik zou trouwens gewoon zelf een beetje klooien aan de instellingen, niemand maakt specifieke instellingen en jij bent de enige die weet of het goed is of niet.

wat bedoel je daarmee? bedoel je mij??

dit is zo raar maar ik heb nu al nog 1 probleem kijk maar :

25flmbn.jpg

weet iemand hiervoor iets? dat alles heel vaag soms word en soms heel sloom komt!

Bewerkt: door DangerHamzi

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...