Beagle Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Ik denk dat je ENB series gewoon niet kan draaien, ookal zegt hij dat je videokaart het wel zou moeten trekken. Als je alles op het laagst zet heb je er toch niks aan. Beste instellingen zouden voor jou dan alles op 0 zetten, en dan heb je geen ENB series. Reageren
ikt Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Nee, San Andreas. GTA III heeft geen ENB series, alleen Vice City en San Andreas (hoewel die voor VC ook voor GTA III werken). Ik zou trouwens gewoon zelf een beetje klooien aan de instellingen, niemand maakt specifieke instellingen en jij bent de enige die weet of het goed is of niet. wat bedoel je daarmee? bedoel je mij?? dit is zo raar maar ik heb nu al nog 1 probleem kijk maar : weet iemand hiervoor iets? dat alles heel vaag soms word en soms heel sloom komt! Welke versie heb je? Je moet de versie hebben zonder bumpmapping Reageren
DangerHamzi Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Nee, San Andreas. GTA III heeft geen ENB series, alleen Vice City en San Andreas (hoewel die voor VC ook voor GTA III werken). Ik zou trouwens gewoon zelf een beetje klooien aan de instellingen, niemand maakt specifieke instellingen en jij bent de enige die weet of het goed is of niet. wat bedoel je daarmee? bedoel je mij?? dit is zo raar maar ik heb nu al nog 1 probleem kijk maar : weet iemand hiervoor iets? dat alles heel vaag soms word en soms heel sloom komt! Welke versie heb je? Je moet de versie hebben zonder bumpmapping wat is bumpmapping? Reageren
Beagle Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Dat is een beetje ingewikkeld om uit te leggen aan iemand die geen verstand heeft van 3D modelling (hier staat wel een wikipedia uitleg), het gaat erom of je de versie hebt van ENB Series met of zonder. Je kan er eentje downloaden (de recentste) met bumpmapping en zonder, je moet die zonder hebben. Deze is (zover er staat) zonder bumpmapping. Reageren
DangerHamzi Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Dat is een beetje ingewikkeld om uit te leggen aan iemand die geen verstand heeft van 3D modelling (hier staat wel een wikipedia uitleg), het gaat erom of je de versie hebt van ENB Series met of zonder. Je kan er eentje downloaden (de recentste) met bumpmapping en zonder, je moet die zonder hebben. Deze is (zover er staat) zonder bumpmapping. ok maar kan je dan nog plzz een instelling voor me make want ik dnk dat ik het wel kan doen met m'n pc want hij laggt maar een beetje maar er moet iest uit of lager dnk ik Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Ik denk dat hij niet lager moet, maar op 0 moet (ENB-series uit dus)... Reageren
DangerHamzi Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 maar ik heb ook op m'n laptop: ati mobility radeon x700 2gb ram intel pentium m processor 1.73 ghz Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 En speel je op je laptop of op je normale pc? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Je laptop is nog slechter dan je computer dus als het op je computer niet draait kun je het op je laptop helemaal vergeten. Reageren
KJF Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Op mijn oude pc kon ik enb ook niet aan, als je dan toch persé een "mooiere" san andreas wilt, kan je altijd nog SRT3 downloaden. Het is niet zo mooi als enb, maar wel mooier als de standaard gta san andreas. Reageren
justin12345 Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 HSAHAHHAHAHAHAHAH laat me niet lachen ik speel gta op mijn laptop een packard bell besturing vista en hij loopt mooi . dus (zet de laptops niet zwart ) Reageren
Kryziek Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) Ja, hallo, er zijn natuurlijk ook laptops van 4000 euro die gta 4 zelfs nog zonder moeite draaien. Maar de laptop van de TS kan het gewoon niet draaien, niemand vraagt naar jouw laptop. (srry, klinkt een beetje aanvallend :$ ) Bewerkt: 16 mei 2010 door Kryziek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.