Jochemd Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Hoi, Ik probeer wat scripts te maken om iemand als politie zijnde te arresteren. Ik dacht erover dat als de politie iemand slaat met de nitestick, en die speler heeft wantedlevel, dat die speler dan in de cel komt. Is dit mogelijk? Zo ja, kan je me dan wat op weg helpen? Ik kijk uit naar de antwoorden, want ik ben super benieuwd! Groeten, Jochem Reageren
Megadreams Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Maar natuurlijk: Check of de speler een knop indrukt om te slaan/schieten. Check of de speler een politieagent is. Check of de speler een nite stick vast heeft. Het arresteer gedeelte. Ik hoop dat je hiermee wat op weg kan Reageren
Jochemd Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Maar natuurlijk: Check of de speler een knop indrukt om te slaan/schieten. Check of de speler een politieagent is. Check of de speler een nite stick vast heeft. Het arresteer gedeelte. Ik hoop dat je hiermee wat op weg kan Ik snap alleen het deel van de knoppen niet. Kan je daarmee helpen? Reageren
Megadreams Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Omdat je wil dat hij iemand arresteerd als hij geslagen heeft met zijn nite stick en aangezien er geen functie is "nog niet " om na te kijken of iemand geslagen heeft, moet je dat dus via die knop doen, hiermee kan je OnPlayerKeyStateChange gebruiken, owhja ik was nog iets vergeten je moet nakijken of de agent in de buurt van de speler staat, en eventueel naar hem toe gedraaid is. Reageren
Jochemd Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Omdat je wil dat hij iemand arresteerd als hij geslagen heeft met zijn nite stick en aangezien er geen functie is "nog niet " om na te kijken of iemand geslagen heeft, moet je dat dus via die knop doen, hiermee kan je OnPlayerKeyStateChange gebruiken, owhja ik was nog iets vergeten je moet nakijken of de agent in de buurt van de speler staat, en eventueel naar hem toe gedraaid is. Dat snap ik, maar hoe kom ik aan de naam van de 'Fire' button? Reageren
Megadreams Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Door hier te gaan kijken: Klikje Bewerkt: 20 maart 2010 door megadreams Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Hehe, dit is wel mooi idee. Weet iemand hoe je kan checken wie de dichtstbijzijnde speler is in een straal van zoveel "Dat gedoe van SAMP"? Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 IsPlayerInRangeOfPoint, maar je moet ook kijken of de speler naar die persoon mikt en of hij hem geraakt heeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.