Pesimist Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Dezelfde probleem is weer terug en nu is het erger alleen nog op veilige modus en ik krijg dit beeld Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Welke "dezelfde probleem"? Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 dit word nu schijtirritant, hij kan echt niks onthouden ofzo, ik heb hem al 5 keer erop gewezen dat hij MEER INFO MOET GEVEN maar hij verdomd het toch maar mooi weer. Reageren
Pesimist Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 ey niet zo stoer doen als je een beetje hoog bent in het forum je zecht informatie ja wat voor informatie het kan alles zijn als je informatie zecht Reageren
ikt Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 ey niet zo stoer doen als je een beetje hoog bent in het forum je zecht informatie ja wat voor informatie het kan alles zijn als je informatie zecht Als jij nou een keer normaal doet... In het vorige topic was je ook al zo'n lamlul. En ik bepaal zelf hoe ik tegen iemand praat. http://www.gtaforum.nl/topic/109859-computer-sluit-vanzelf-af-start-niet-meer-op/page__p__1596682entry1596682 Reageren
Pesimist Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 laat maar met jullioe 2 wordt het hier een choas Reageren
ikt Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Jij geeft zelf geen bruikbare informatie. Stappenplan voor hulp: 1: Wees duidelijk waar je het over hebt, ze de fouten of gang van zaken in een lijstje. 2: Ga na of je post te lezen is. (einde aangeven van zinnen) 3: Wees dankbaar en beleefd. (Een ongericht dankje geeft de helper al voldoening, beleefdheid helpt met het antwoorden krijgen) Nu maak ik even een post zoals het moet zijn: (en hulp staat er ook bij) Hallo jongens! Een maandje terug had ik een probleem: Klik!. Zoals je ziet, start mijn computer niet meer op. Meteen na het opstarten sluit de computer weer af. De vorige keer was het gerepareerd omdat de garantie er nog wel op zat. Maar nu heb ik weer een fout. In Veilige modus is de computer nogal onbruikbaar, dus ik zou graag een oplossing willen Okay, heb je al systeemherstel geprobeerd? Dit kun je dacht ik gewoon doen in Veilige Modus. Download ook eens CCleaner, en maak daarmee het register en Windows schoon. Een foute registerkoppeling kan misschien problemen opleveren. Deïnstalleer ook het programma dat waarschijnlijk voor de fout heeft gezorgd. Bewerkt: 20 maart 2010 door ikt Reageren
Pesimist Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 kijk zo is het gebeurd ik stond 2 weken gelede op toen startte ik me pc op.Toen waren er blauwe strepen op het beginscherm compaq en daarna kwam er een zwart beeld met alemaal lettetjes.Maar na het laadscherm vista was er eerst zwart scherm toen stond er er is a problem detect een hele text blauwe scherm 50% 75% 100% en toen ging viel die uit en starte opnieuw op.Een dag later had ik herstel gedaan toen deed de computer het weer,maar ging toen ook een paar keer uit en weer aan maar vandaag stond ik op deed de me pc aan starte msn op en toen kwam er windows today en zo en bleef de pc vastzitte en toen weer het zelfde probleem a problem detect een hele text blauwe scherm 50% 75% 100%.Nu kan ik nog wel op veiligemodus met hele slecthe beeld. Reageren
ikt Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 kijk zo is het gebeurd ik stond 2 weken gelede op toen startte ik me pc op.Toen waren er blauwe strepen op het beginscherm compaq en daarna kwam er een zwart beeld met alemaal lettetjes.Maar na het laadscherm vista was er eerst zwart scherm toen stond er er is a problem detect een hele text blauwe scherm 50% 75% 100% en toen ging viel die uit en starte opnieuw op.Een dag later had ik herstel gedaan toen deed de computer het weer,maar ging toen ook een paar keer uit en weer aan maar vandaag stond ik op deed de me pc aan starte msn op en toen kwam er windows today en zo en bleef de pc vastzitte en toen weer het zelfde probleem a problem detect een hele text blauwe scherm 50% 75% 100%.Nu kan ik nog wel op veiligemodus met hele slecthe beeld. Wat geeft dat blauwe scherm aan? En je kunt gewoon de resolutie in Veilige modus aanpassen naar iets wat beter leest, dat heb ik nu ook. Reageren
Pesimist Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Na het microsoft corporation laad balkje krijg ik dat blauw scherm met erop alemaal tekst en het gaat heel snel weg ik kan aleen leze dat er a problem has been detected procenten 15 20 50 en zo en dan start ie opniew opheb nog garantie maar weet dus niet of het hardware pf software is Bewerkt: 20 maart 2010 door musii42 Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 wat dacht je van een error code geven die op dat blauwe scherm staat? Je zult eens moeten weten hoeveel BSoD errors er zijn... Reageren
Pesimist Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) sorry ik weet niet zo veel over pcs daarom maar ja ik ga toch maar is terug naar de garantie en tot hoelaat is madiamarkt servicebalie open vandaaG? >>> Door Thundercover: Reacties (tussen deze twee berichten) met modder gooien door verschillende leden verwijderd. Hopelijk is wel de boodschap doorgedrongen om beter te lezen en duidelijkere posts te maken met meer informatie, meer leestekens, en dergelijke, maar het had ook anders gezegd kunnen worden...<<< je wilt nu weer mij verschud zetten maar het lukt je maar ik ben niet iemand die me zomaar laat klein maken dus hou je mond maar.en deze topic mag :slotje:met al je lange verhalen een woord hou je mond.ik wil het niet langer maken Bewerkt: 20 maart 2010 door Thundercover Reageren
.Senne Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Musii42, iedereen die in dit topic heeft gepost heeft dat gedaan om je te helpen. Maar op je te kunnen helpen, hebben we sowieso meer info nodig, dat lijkt me vrij logisch. Niemand wil je hier kleineren of voor schut zetten, het enige dat ze vragen is meer info, die jij niet goed geeft. Probeer een foto te trekken van het blauwe scherm met de foutcode, zodat we die al weten. Dan sta je al een stuk verder. Reageren
Crypteq Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 je wilt nu weer mij verschud zetten maar het lukt je maar ik ben niet iemand die me zomaar laat klein maken dus hou je mond maar.en deze topic mag :slotje:met al je lange verhalen een woord hou je mond.ik wil het niet langer maken Daarme zijn je problemen niet opgelost Het enige wat men je probeert duidelijk te maken dat je meer informatie over je probleem wilt geven. Als daar naar een aantal keren geen gehoor aan gegeven word dan kan je verwachten dat ze zo reageren, je mag dan nog blij zijn dat ze je willen helpen. Dus... Wat stond er op het scherm toen je een BSOD (het blauwe scherm) zag? Want dan kunnen we je al beter helpen. Reageren
Pesimist Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 het gaat echt te snel weg met a problem has been detected and the computer shut down of zo stond er een foto ga ik proberen te maken >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.