vinootje Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 ik heb GTA IV. Maar als ik hem start zegt hij cannot found binkw32.dll wie kan ff bink32.ddl uplaode voor mij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K1pc0rn Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 mischien hier wat aan: KLIK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oua7 Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 ik heb GTA IV. Maar als ik hem start zegt hij cannot found binkw32.dll wie kan ff bink32.ddl uplaode voor mij? Version: 1.0q Filesize: 0.12 mb Download bink32 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vinootje Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 heb ik all geprobeert. maar dan zegt hij kan entery point niet vinden. dus ik heb de binkw32.dll nodig die in GTA IV map staat. dus wie wilt hem uploade? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Bestanden aanvragen doe je de volgende keer hier. Maar omdat ik in een goeie bui ben en je hier nog niet zo lang bent, Alsjeblieft : Klikkie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.