gtafen Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 hallo ik heb San nog niet maar kan mij n pc dat aan my vediocars is gforce 3 Ti 500 harde schijf is:127GB atlon 64 xp 700 ram van klok is :1.49 help me !!!! :blink: :unsure: :o :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 hoeveel MB ram heeft je videokaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 hoeveel MB ram heeft je videokaart ik denk 64 OF 70 ik twijfel of iets andre waar kan je dan zien :s :blink: :jorizsign: :jorizsign: :jorizsign: :jorizsign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 64 mb is het minumum voor GTA:SA. maar als ik jou was zou ik een 128of 256 mb videokaart kopen(mooier beeld) als je het precies wilt weten wat je specs zijn moet je even naar start -> uitvoeren -> dxdiag(intypen) dara kun je alles vinden groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 heeft er iemant een afbeeldigen van gta sanandreas ( pc ) low beeld ???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 waarom? het is niet lelijk ofzo, maarja als je gewoon het beste uit de game wil halen, moet je ook het beste uit je pc halen. low valt best te doen, al speel ik het tog liever op very high Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ???????? jo maar wat heb je low zuper low normaal super normaal :s <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Graag ABN geen breezer taaltje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ???????? jo maar wat heb je low zuper low normaal super normaal :s <_< Low, Medium, High, Very High PS. praat voortaan please ff duidelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Graag ABN geen breezer taaltje. sorry :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 jonge, je hebt alleen very low, en very high .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Hoe kun je dat instellen dan dat very low en very high? Me computer is wel goed voor het spel maar ik wil zien waar hij opstaat! Gr marcel, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Weet niet of het voldoende voor je is, maar dit is SA op de laagste kwaliteit, is zeker degelijk genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radeon Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 64 mb is het minumum voor GTA:SA.maar als ik jou was zou ik een 128of 256 mb videokaart kopen(mooier beeld) als je het precies wilt weten wat je specs zijn moet je even naar start -> uitvoeren -> dxdiag(intypen) dara kun je alles vinden groetjes Waarom denkt iedereen dat een 256MB kaart ook perse goed is? Jullie denken dus ook dat een 9800pro met 256MB net zo goed is al een 6800GT met 256mb? =================================================== Het is zeker geen 70MB kaart wat je hebt want het getal moet deelbaar door 16 zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radeon Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Weet niet of het voldoende voor je is, maar dit is SA op de laagste kwaliteit, is zeker degelijk genoeg Tjah ieder zijn limits he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.