gtafen Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 64 mb is het minumum voor GTA:SA.maar als ik jou was zou ik een 128of 256 mb videokaart kopen(mooier beeld) als je het precies wilt weten wat je specs zijn moet je even naar start -> uitvoeren -> dxdiag(intypen) dara kun je alles vinden groetjes Hallo, op welke kan ik speelen low normaal of high ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-DCG-Johan Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 64 mb is het minumum voor GTA:SA.maar als ik jou was zou ik een 128of 256 mb videokaart kopen(mooier beeld) als je het precies wilt weten wat je specs zijn moet je even naar start -> uitvoeren -> dxdiag(intypen) dara kun je alles vinden groetjes Hallo, op welke kan ik speelen low normaal of high ? volgens mij kan je dat zelf ook testen als bij high je spel langzaam gaat doe je hem op normaal en als hij daar ook langzaam is op low enz. enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Onze pc voldoet aan alle aanbevolen systeemeisen, behalve videokaart van 128 mb, die van ons is 64, en voldoet dus wel aan de minimale systeemeisen. Alleen ik weet nie of wij wel een dvdrom hebben. Als ik een gewone dvd erin stop, zoals Spiderman, kan hij die gewoon afspelen en die film laten zien. Alleen als ik er een DVD+RW of iets dergelijks instop, gebeurt er niks. Zit er nou een DVD-romspeler op de computer of niet? Ofwel is de computer geschikt voor GTA SAN ANDREAS? Bedankt! En nee, ik wil San Andreas niet branden Maar het is wel zonde van m'n geld als ik hem koop, en hij doet het niet! :unsure: Maar weten jullie trouwens of er ook een CD-Rom versie van San Andreas bestaat? Voor het geval dat mijn PC de DVD-rom versie niet aankan.. Nogmaals bedankt!!! Bewerkt: 26 juni 2005 door BaasB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) 64 mb is het minumum voor GTA:SA.maar als ik jou was zou ik een 128of 256 mb videokaart kopen(mooier beeld) als je het precies wilt weten wat je specs zijn moet je even naar start -> uitvoeren -> dxdiag(intypen) dara kun je alles vinden groetjes Hallo, op welke kan ik speelen low normaal of high ? hoi ik zelf heb een ATI radeon 9200SE 128 mb videokaart hiermee kan ik het op 1024-768(super high) af B) ik kan dan alleen niet de auto0-alysing (of zoiets ) aan dus 128 mb is eigelijk genoeg als je niet zo heel rijk bent :rolleyes: maar als je echt veel geld in je pc wil stoppen zou ik voor de 256 mb gaan EDIT: Onze pc voldoet aan alle aanbevolen systeemeisen, behalve videokaart van 128 mb, die van ons is 64, en voldoet dus wel aan de minimale systeemeisen. Alleen ik weet nie of wij wel een dvdrom hebben. Als ik een gewone dvd erin stop, zoals Spiderman, kan hij die gewoon afspelen en die film laten zien. Alleen als ik er een DVD+RW of iets dergelijks instop, gebeurt er niks.Zit er nou een DVD-romspeler op de computer of niet? Ofwel is de computer geschikt voor GTA SAN ANDREAS? Bedankt! ik denk als ik het zo lees dat je alleen maar een dvd-speler in je pc heb zitten. maar ik weet niet als je die dvd-rw er in stopt wil je dan branden?? :unsure: het kan ook zijn dat er een verschil met dvd+ en dvd- jou probleem is. Bewerkt: 25 juni 2005 door ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) zou mijn pc het aan kunnen? 2.2 ghz amd ati 9600 vid kaart (128 mb) 512 mb ram 32x dvd-rom speler beeldscherm kan 1152x864 aan kep 'm vandaag gekocht Bewerkt: 25 juni 2005 door BoMBeRMeN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik heb san gekocht en als gaat GOED Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 zou mijn pc het aan kunnen?2.2 ghz amd ati 9600 vid kaart (128 mb) 512 mb ram 32x dvd-rom speler beeldscherm kan 1152x864 aan kep 'm vandaag gekocht Ja ik denk het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.