GTAgangsta Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Hallo allemaal, Ik heb 5.1 surround. Ik wilde dit ook in GTA hebben, dus stelde ik dat in. Maar nu hoor ik niemand praten als Niko aan het bellen is en het geluid in de missies is heel zacht. Nieuwe drivers heb ik geinstalleerd. Hoe is dit op te lossen? Alvast bedankt. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 mischien bij instellingen in het Gta IV menu? music volume Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 mischien bij instellingen in het Gta IV menu? music volume nee, staan vol open Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Gewoon aan laten staan, bij mij bleef dit enkele weken maar verdween daarna. En anders gewoon uitzetten. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 wat raar dat het na een paar weken weer verdwijnt. Weet je zeker dat je niet iets hebt ingesteld waardoor het ineens goed was? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.