Spartecus Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Ik wil graag GTA IV op steam actieveren. Maar het lukt niet :S ik tik de code in en hij zegt : De Productcode die je heb opgegeven is ongelig. terwel ik de code goed in tik iemand enige idee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2010 Ik wil graag GTA IV op steam actieveren. Maar het lukt niet :S ik tik de code in en hij zegt : De Productcode die je heb opgegeven is ongelig. terwel ik de code goed in tik iemand enige idee? Dude, mischien komt het omdat het een windows live game is?! Meestal werken die niet op steam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2010 Misschien moet je naar je spellenlijst gaan en daar GTA IV zoeken en ik denk dat daar ergens een knopje staat met 'installeren' er op (ik neem aan dat je 't ook gedownload heb via Steam en ja dat is mogelijk). Want ik denk dat jij Gta IV probeert te installeren door op 't knopje te drukken 'Product installeren op steam'. Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2010 Ik wil graag GTA IV op steam actieveren. Maar het lukt niet :S ik tik de code in en hij zegt : De Productcode die je heb opgegeven is ongelig. terwel ik de code goed in tik iemand enige idee? Dude, mischien komt het omdat het een windows live game is?! Meestal werken die niet op steam dude, alsof ze neit werkende spellen op steam gaan verkopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2010 Hopelijk gaat hij eht doen. want je kan hem neit ruilen omdat er een 1 malige werkende code op zit. Mij is het gelukt met veel moeite Gr. Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2010 Ik wil graag GTA IV op steam actieveren. Maar het lukt niet :S ik tik de code in en hij zegt : De Productcode die je heb opgegeven is ongelig. terwel ik de code goed in tik iemand enige idee? Dude, mischien komt het omdat het een windows live game is?! Meestal werken die niet op steam dude, alsof ze neit werkende spellen op steam gaan verkopen Ik heb nog nooit een goed werkend spel gekocht bij steam, altijd kwamen er wel fouten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2010 Ik wil graag GTA IV op steam actieveren. Maar het lukt niet :S ik tik de code in en hij zegt : De Productcode die je heb opgegeven is ongelig. terwel ik de code goed in tik iemand enige idee? Dude, mischien komt het omdat het een windows live game is?! Meestal werken die niet op steam dude, alsof ze neit werkende spellen op steam gaan verkopen Ik heb nog nooit een goed werkend spel gekocht bij steam, altijd kwamen er wel fouten... ligt eerder aan jou dan aan hun, als dat werkelijk zo erg was waren ze al lang failliet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spartecus Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2010 Ik wil graag GTA IV op steam actieveren. Maar het lukt niet :S ik tik de code in en hij zegt : De Productcode die je heb opgegeven is ongelig. terwel ik de code goed in tik iemand enige idee? Dude, mischien komt het omdat het een windows live game is?! Meestal werken die niet op steam dude, alsof ze neit werkende spellen op steam gaan verkopen Ik heb nog nooit een goed werkend spel gekocht bij steam, altijd kwamen er wel fouten... ligt eerder aan jou dan aan hun, als dat werkelijk zo erg was waren ze al lang failliet ik heb mijn gta 4 van de goedheilingman gekregen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.