Erikkx1 Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 hallo, Ik heb als ik multiplayer doe soms de Fatal error: smpa60. Maar ik lees dingen over dat mensen dat hebben als ze mods hebben geinstaleerd. Maar ik heb geen mods geinstaleerd. Weet iemand wat ik er aan kan doen? Ik had dit probleem eerst op Windows Vista. Maar ik heb toen me pc geupgrade naar Windows 7. Ik heb Windows 7 al iets van 3 of 4 weken. Ik heb toen geen problemen met multiplayer gehad. Maar nu heb ik dat wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 dat komt door andee mensen die mods hebben op multiplayer, niks aan te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erikkx1 Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 oke dat is het dus. Ik zat al aan zoiets te denken. Oke bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.