benhelsloot Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 hoe zet je je eigen muziek op de radio ? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Zelf heb ik het spel niet, maar je moet dat op deze manier doen: kopieeer de muziek die je erin wil zetten. Ga naar de map van GTA Vice City. (staat bij "Rockstar Games") Ga naar Music Files en plak de liedjes die je erin wilt. Volgens mij moet dat zo, want dat is bij GTA SA wel. Moet je even proberen! Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Is het mogelijk om eigen muziek in GTA Vice City te zetten ? Hoe doe je dat dan ? Want ik zie geen Music Files bij me Vice City Mapje EDIT : ik heb het ook al Gevonden ! Je gaat naar : Progam Files > Rockstar Games > GTA:Vice City > en daar zoek je een Mapje genaamd MP3 daar Kopieér je je muziek (MP3) Bestanden in ! Ik zat helemaal Verkeerd te Zoeken :$ bij GTA SA kan je je muziek gewoon bij het Mapje User File's zetten en dat mapje staat bij je Documenten en niet bij Progam Files Bewerkt: 3 april 2010 door Melvin_123 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Ja daar zat ik eerst ook in te kijken en toen heb ik zelf een map "mp3" aan gemaakt . Natuurlijk werkte dit niet! Reageren
Kratod Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Zelf heb ik het spel niet, maar je moet dat op deze manier doen: kopieeer de muziek die je erin wil zetten. Ga naar de map van GTA Vice City. (staat bij "Rockstar Games") Ga naar Music Files en plak de liedjes die je erin wilt. Volgens mij moet dat zo, want dat is bij GTA SA wel. Moet je even proberen! Winodows vista's gebruikers: Let er wel op dat vista altijd toesteming vraagt om het daar te plaatsen. Dit doet hij omdat je het op de gevoelige plaats van je pc zet(daar staat namelijk alle belangrijke bestanden!). MVG. Kratod Reageren
mr. bolink Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Is het mogelijk om eigen muziek in GTA Vice City te zetten ? Hoe doe je dat dan ? Want ik zie geen Music Files bij me Vice City Mapje EDIT : ik heb het ook al Gevonden ! Je gaat naar : Progam Files > Rockstar Games > GTA:Vice City > en daar zoek je een Mapje genaamd MP3 daar Kopieér je je muziek (MP3) Bestanden in ! Ik zat helemaal Verkeerd te Zoeken :$ bij GTA SA kan je je muziek gewoon bij het Mapje User File's zetten en dat mapje staat bij je Documenten en niet bij Progam Files Waar kun je die program files vinden? Reageren
mr. bolink Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Waarschijnlijk op C: ok thx heb het gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.