Jump to content

mp3


benhelsloot

Recommended Posts

Zelf heb ik het spel niet, maar je moet dat op deze manier doen: kopieeer de muziek die je erin wil zetten. Ga naar de map van GTA Vice City. (staat bij "Rockstar Games") Ga naar Music Files en plak de liedjes die je erin wilt.thumbsup2.gif Volgens mij moet dat zo, want dat is bij GTA SA wel. Moet je even proberen!puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Is het mogelijk om eigen muziek in GTA Vice City te zetten ?

Hoe doe je dat dan ? Want ik zie geen Music Files bij me Vice City Mapje :ch:

EDIT : ik heb het ook al Gevonden !

Je gaat naar : Progam Files > Rockstar Games > GTA:Vice City > en daar zoek je een Mapje genaamd MP3 daar Kopieér je je muziek (MP3) Bestanden in ! :slotje:

Ik zat helemaal Verkeerd te Zoeken :$ bij GTA SA kan je je muziek gewoon bij het Mapje User File's zetten en dat mapje staat bij je Documenten en niet bij Progam Files :engel:

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zelf heb ik het spel niet, maar je moet dat op deze manier doen: kopieeer de muziek die je erin wil zetten. Ga naar de map van GTA Vice City. (staat bij "Rockstar Games") Ga naar Music Files en plak de liedjes die je erin wilt.thumbsup2.gif Volgens mij moet dat zo, want dat is bij GTA SA wel. Moet je even proberen!puh2.gif

Winodows vista's gebruikers: Let er wel op dat vista altijd toesteming vraagt om het daar te plaatsen.

Dit doet hij omdat je het op de gevoelige plaats van je pc zet(daar staat namelijk alle belangrijke bestanden!).

MVG. Kratod

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Is het mogelijk om eigen muziek in GTA Vice City te zetten ?

Hoe doe je dat dan ? Want ik zie geen Music Files bij me Vice City Mapje :ch:

EDIT : ik heb het ook al Gevonden !

Je gaat naar : Progam Files > Rockstar Games > GTA:Vice City > en daar zoek je een Mapje genaamd MP3 daar Kopieér je je muziek (MP3) Bestanden in ! :slotje:

Ik zat helemaal Verkeerd te Zoeken :$ bij GTA SA kan je je muziek gewoon bij het Mapje User File's zetten en dat mapje staat bij je Documenten en niet bij Progam Files :engel:

Waar kun je die program files vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...