vice Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 (bewerkt) Ik heb de eerste bekeken, en ja, het is nogal raar, maar ik voel me atm nogal anders. Verbaasd me eigenlijk wel wat zo een simpele video kan doen, ik voel me niet echt high of zo iets, maar anders (tenzij dit high zijn is, maar ik denk dat dat nog een stapje hoger is). EDIT: Die tweede maakte me niet echt rustig, maar is best wel raar xd. Bewerkt: 24 maart 2010 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 Ik heb de filmpjes niet bekeken, als het écht om hypnose gaat mag je hopen dat je er aan het eind van het filmpje weer uitgehaald wordt, of zou een hypnose vanzelf wegslijten? Er is wel een soort trance merkbaar, maar geen volledige hypnose zoals jij bedoelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2010 Ik heb de eerste bekeken, en ja, het is nogal raar, maar ik voel me atm nogal anders. Verbaasd me eigenlijk wel wat zo een simpele video kan doen, ik voel me niet echt high of zo iets, maar anders (tenzij dit high zijn is, maar ik denk dat dat nog een stapje hoger is). EDIT: Die tweede maakte me niet echt rustig, maar is best wel raar xd. http://en.wikipedia.org/wiki/Placebo ^ kun je leuke grappen mee uithalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Het enige wat ik ervan krijg is migraine. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Het enige wat ik ervan krijg is migraine. Dan klopt de uitspraak "altijd beter dan niets" dus ook niet helemaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Die eerste werkte totaal niet, had ook geen geluid. Die 2e werkte wel maar als ik high/stoned ben ziet dat er wel wat anders uit en langer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.