XxViperxX Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Ik heb ff een vraagje namelijk: Wat is de R3 knop op de PC? ik kan er maar niet achter komen hoe ik dan in de hydra die straal dingen kan verschuifen zodat hij gaat vliegen ipv jetpack achtig gaat doen. ik weet dat je knop 2 kan gebruiken voor die missies enzo maar ik wil graag weten wat het omhoog of opzij schuifen van R3 op de PC is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 ik weet het niet zeker kijk effe dan in het mooie boekje als je geen crack hebt ik zal je het nu uitleggen kort maar krachtig taadaa ik denk shift .of kijk gewoon in het boekje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxViperxX Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 moet je dan shift ingedrukt houden?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxViperxX Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 mensen het lukt me niet dus als iemand gta op PC heeft zeg het dan ff alstublieft!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dark_father0 Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 <_< kijk gwwn in de handleiding of in het spel bij de control settings ..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Ik geloof "Special move omhoog,omlaag, links en rechts" Voor dijen te Zaken is C dus... En dat is L3 Bewerkt: 19 juni 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.