Zwerver Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 hey mensen, ik heb gta IV op ps3. als ik online wil gaan lukt dit, maar zelfs al kies ik 'quick game' waarbij je normaal een game joint, ben ik altijd de host. Zeer vervelend omdat ik dan altijd moet wachten tot er genoeg spelers mijn spel gejoind hebben. of zouden er gewoon zo weinig mensen online zijn dat ik telkes moet hosten? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Als dat gebeurt dan betekend dat dat je waarschijnlijk een slechte verbinding hebt. Probeer je nat type eens van 3 naar '2' te krijgen. Reageren
Zwerver Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Als dat gebeurt dan betekend dat dat je waarschijnlijk een slechte verbinding hebt. Probeer je nat type eens van 3 naar '2' te krijgen. zal ik eens proberen, bedankt Reageren
Zwerver Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 (bewerkt) hoe doe je dat? :$ edit: Ik heb men lan kabel direct aangesloten aan modem ipv router. ben het nu even aan het testen. bij nat type geeft hij nu '-' in plaats van 1 2 of 3. Bewerkt: 21 maart 2010 door Zwerver Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Probeer je upnp eens open te zetten bij je routerinstellingen. Reageren
Zwerver Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 nu doet ie et perfect bedankt mensen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.