Jimmiefitz Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Hoezo mag je niet praten over modden? Bewerkt: 20 maart 2010 door jimmiefitz Reageren
Beagle Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Tuurlijk mag je daar over praten, maar in jou vorige topic gingen het over modden op de xbox 360; Aangezien je om dit te bereiken "illegale" dingen moet uitvoeren sluiten we deze topics altijd. Geldt dus ook voor modden op de PS2. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Tuurlijk mag je daar over praten, maar in jou vorige topic gingen het over modden op de xbox 360; Aangezien je om dit te bereiken "illegale" dingen moet uitvoeren sluiten we deze topics altijd. Geldt dus ook voor modden op de PS2. Net de twee consoles die ik heb! Bewerkt: 20 maart 2010 door jimmiefitz Reageren
Beagle Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Vervelend . Moet je San Andreas voor de PC kopen. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Vervelend . Moet je San Andreas voor de PC kopen. Een vriend van me heeft 'm kan ik wel lenen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.