Jump to content

beeld wordt zwart


Messink

Recommended Posts

Na dat ik gta heb opgestart aangekomen bij het scherm waar ik op start instelling etc kan doen, als ik dan op start druk begint het (filmpje met alle personages) halverwege het filmpje wordt het beeld eerst voor de helft zwart daarna helemaal maar de muziek gaat door. dit probleem heb ik sinds gister (heb het spel sinds woensdag) dus daarvoor deed hij wel normaal. heb het spel al meerdere malen opnieuw geinstaleerd maar het probleem blijf. wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen, alvast bedankt

dit zijn mijn specificaties:

Intel® Pentium® Dual Core Processor E5400 (2,70 GHz, 800 FSB, 2 MB cache)

Win 7

512 MB Nvidia® GeForce G310 grafische kaart

4.096 MB interngeheugen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn de savegame die het niet deed verwijderd, en ik ben verder gegaan bij mijn andere opgeslagen savegame.

[table=header]Operating System|Locatie

Windows XP SP3|C:\Documents and Settings\[Gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Windows Vista|C:\Users\[Gebruikersnaam]\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Windows 7|C:\Users\[Gebruikersnaam]\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...