Messink Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Na dat ik gta heb opgestart aangekomen bij het scherm waar ik op start instelling etc kan doen, als ik dan op start druk begint het (filmpje met alle personages) halverwege het filmpje wordt het beeld eerst voor de helft zwart daarna helemaal maar de muziek gaat door. dit probleem heb ik sinds gister (heb het spel sinds woensdag) dus daarvoor deed hij wel normaal. heb het spel al meerdere malen opnieuw geinstaleerd maar het probleem blijf. wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen, alvast bedankt dit zijn mijn specificaties: Intel® Pentium® Dual Core Processor E5400 (2,70 GHz, 800 FSB, 2 MB cache) Win 7 512 MB Nvidia® GeForce G310 grafische kaart 4.096 MB interngeheugen Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 op dat moment moet je hem nog even door laten laden, laat hem dus gewoon nog even 5 minuten max doorladen, als er dan nog niks is gebeurt dan adviseer ik een herinstallatie Reageren
Fezz Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Dit heb ik ook gehad, het lag bij m'n savegame. Reageren
Messink Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 heb hem een half uur aan laten staan maar gebeurde niks beeld bleef zwart(muziek hield alleen op) maar dji-unit hoe heb je dat uiteindelijk opgelost? Reageren
Fezz Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Ik heb mijn de savegame die het niet deed verwijderd, en ik ben verder gegaan bij mijn andere opgeslagen savegame. [table=header]Operating System|Locatie Windows XP SP3|C:\Documents and Settings\[Gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames Windows Vista|C:\Users\[Gebruikersnaam]\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames Windows 7|C:\Users\[Gebruikersnaam]\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames[/table] Reageren
Messink Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 oke dankje wel zal voor mij opnieuw beginnen zijn helaas. gelukkig was ik niet zo ver iig bedankt, en hopelijk komt het probleem niet meer terug Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.