Jump to content

Drugs


Jimmiefitz

Recommended Posts

Een paar keer wat gedaan. Alhoewel.. Alcohol wel vaker dan een paar keer. Een aantal keren geblowt en ook een spacecake. Die was echt geweldig. Vier uur lang gelachen met vrienden. Gingen we wat eten bij de Mac. En ik stond als enige nog van onze vrienden in de rij. Opeens schoot ik in de lach, maar kon ook niet meer stoppen. Mensen hebben me echt raar aan staan kijken volgens mij :puh:

Ik durf met zekerheid te zeggen dat we het allemaal nog wel eens over gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    84

  • S-te-Fan

    47

  • Teh_Ninja

    33

  • MegaPilot

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Man ik neem echt de moeite niet meer om al die onjuiste quotes te quoteren, ik heb echt wat beters te doen. Maar voor je je anti-drugsspandoeken bovenhaalt..Informeer je eerst even, want 'drugs is slecht en je verziekt er je leven mee', da's zowat het stomste wat ik ooit al gehoord heb. :)

Blijkbaar heeft er hier nog niemand gehoord over gecontroleerd gebruik en drugsgebruik wanneer men uitgaat..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Man ik neem echt de moeite niet meer om al die onjuiste quotes te quoteren, ik heb echt wat beters te doen. Maar voor je je anti-drugsspandoeken bovenhaalt..Informeer je eerst even, want 'drugs is slecht en je verziekt er je leven mee', da's zowat het stomste wat ik ooit al gehoord heb. :)

Blijkbaar heeft er hier nog niemand gehoord over gecontroleerd gebruik en drugsgebruik wanneer men uitgaat..

ik wil niet veel zeggen hoor, maar hoeveel verslaafden ken jij die nog van iets leven hebben kunnen maken? volgens mij lukt bijna niemand dat nog, dus als het helemaal niet zo slecht is, hoezo gebeurt het dan?

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil niet veel zeggen hoor, maar hoeveel verslaafden ken jij die nog van iets leven hebben kunnen maken? volgens mij lukt bijna niemand dat nog, dus als het helemaal niet zo slecht is, hoezo gebeurt het dan?

Dan heb je het ook al over verslaafden, en niet over gewonde drugs gebruikers. Van veel gewone drugs gebruikers weet je waarschijnlijk niet dat ze gebruiken omdat ze alleen drugs gebruiken op momenten dat dit gepast is, en dus niet overdag in het gewone leven.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil niet veel zeggen hoor, maar hoeveel verslaafden ken jij die nog van iets leven hebben kunnen maken? volgens mij lukt bijna niemand dat nog, dus als het helemaal niet zo slecht is, hoezo gebeurt het dan?

Dan heb je het ook al over verslaafden, en niet over gewonde drugs gebruikers. Van veel gewone drugs gebruikers weet je waarschijnlijk niet dat ze gebruiken omdat ze alleen drugs gebruiken op momenten dat dit gepast is, en dus niet overdag in het gewone leven.

ow en denk jij dat mensen dit vol kunnen houden? vroeg of laat raak je er gewoon aan verslaafd, hoe dan ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Onzin, je hebt mensen die er goed mee omgaan. Die gebruiken het niet om de minuut maar alleen als de behoefde er is. Lang niet iedereen hoeft meteen verslaafd te raken, zolang jij grenzen trekt is er niets aan de hand.

Link to comment
Delen op andere websites

ja, en verslaaft hoeft niet te betekenen dat je het altijd nodig hebt, maar dan heb je het gewoon nodig. En als jij bijvoorbeeld elke week een biertje drinkt zaterdag en je het vervolgens 1 keer niet hebt dan raak je geirriteert, want dan kan je op dat moment ook niet meer zonder dus ben je ook verslaafd.

Link to comment
Delen op andere websites

ja, en verslaaft hoeft niet te betekenen dat je het altijd nodig hebt, maar dan heb je het gewoon nodig. En als jij bijvoorbeeld elke week een biertje drinkt zaterdag en je het vervolgens 1 keer niet hebt dan raak je geirriteert, want dan kan je op dat moment ook niet meer zonder dus ben je ook verslaafd.

Als je elk weekend wat biertjes drinkt, en dan 1 of meerdere weekends overslaat raak je normaliter echt niet geïrriteerd. Hooguit mis je het wat, maar dat is iets anders dan verslaafd zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar volgens mij is lachgas geen omdat je dat op school gratis kan doen :)

Wat is dat nou voor een beredenering?

Lachgas is ook gewoon een drug.

ik wil niet veel zeggen hoor, maar hoeveel verslaafden ken jij die nog van iets leven hebben kunnen maken? volgens mij lukt bijna niemand dat nog, dus als het helemaal niet zo slecht is, hoezo gebeurt het dan?

Er zijn veel zat verslaafde waarvan je het niet eens weet. Waarschijnlijk vallen jou alleen de junks op.

Er is een groot verschil tussen een junk en een verslaafde; verslaafde kunnen zich wél gewoon onderhouden en zien er niet vercrackt uit.

Zo zijn er zat heroïne, GHB & benzo verslaafden waar je niets aan merkt.

Maar buiten dat om:

Dan heb je het ook al over verslaafden, en niet over gewonde drugs gebruikers. Van veel gewone drugs gebruikers weet je waarschijnlijk niet dat ze gebruiken omdat ze alleen drugs gebruiken op momenten dat dit gepast is, en dus niet overdag in het gewone leven.

^dit.

ow en denk jij dat mensen dit vol kunnen houden? vroeg of laat raak je er gewoon aan verslaafd, hoe dan ook.

Ik houd het nu toch echt al dik 2 jaar vol en ik ken zat andere die het al véél langer doen.

edit;

Langer zelfs. Mijn eerste blow rookte ik denk ik op mijn 14/15e; ik ben nu 19.

Bewerkt: door Amfetamientje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...