Jump to content

Drugs


Jimmiefitz

Recommended Posts

Wat zijn eigenlijk de effecten van lachgas? Ik neem aan dat je niet echt gaat lachen?

Nope, je zult hooguit een grijns op je gezicht krijgen.

Het zijn vooral auditieve veranderingen/hallucinaties, vele horen een soort van echo.

Visueel zijn er ook wat veranderingen maar dat is lastig uit te leggen.

Meestal duurt het zo'n 30 seconden tot 2 minuten.

In combinatie met andere tripmiddelen kan het zéér heftig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    84

  • S-te-Fan

    47

  • Teh_Ninja

    33

  • MegaPilot

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar volgens mij is lachgas geen omdat je dat op school gratis kan doen :)

Wat is dat nou voor een beredenering?

Lachgas is ook gewoon een drug.

ik wil niet veel zeggen hoor, maar hoeveel verslaafden ken jij die nog van iets leven hebben kunnen maken? volgens mij lukt bijna niemand dat nog, dus als het helemaal niet zo slecht is, hoezo gebeurt het dan?

Er zijn veel zat verslaafde waarvan je het niet eens weet. Waarschijnlijk vallen jou alleen de junks op.

Er is een groot verschil tussen een junk en een verslaafde; verslaafde kunnen zich wél gewoon onderhouden en zien er niet vercrackt uit.

Zo zijn er zat heroïne, GHB & benzo verslaafden waar je niets aan merkt.

Maar buiten dat om:

Dan heb je het ook al over verslaafden, en niet over gewonde drugs gebruikers. Van veel gewone drugs gebruikers weet je waarschijnlijk niet dat ze gebruiken omdat ze alleen drugs gebruiken op momenten dat dit gepast is, en dus niet overdag in het gewone leven.

^dit.

ow en denk jij dat mensen dit vol kunnen houden? vroeg of laat raak je er gewoon aan verslaafd, hoe dan ook.

Ik houd het nu toch echt al dik 2 jaar vol en ik ken zat andere die het al véél langer doen.

edit;

Langer zelfs. Mijn eerste blow rookte ik denk ik op mijn 14/15e; ik ben nu 19.

Dat maakt het nog geen reden om het te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat maakt het nog geen reden om het te gebruiken.

Dat beweer ik ook nergens. Ik was het alleen niet eens met de dingen die er eerder werden gezegd.

Ze zeggen dat McDonald's even verslaafd is als Heroine,...

'Ze' praten bullshit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, zolang je drugs maar met mate gebruikt is er niet zoveel aan de hand, maar is dat eigenlijk niet met alles :{ ? Overigens hebben (hard)drugsgebruikers vooral een slechte naam vanwege een kleine groep (hard)drugsgebruikers die erg vaak negatief in het nieuws komen, zoals je met meer groepen ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zeggen dat McDonald's even verslaafd is als Heroine,...

Heroine = leven verkl#ten = GEEEN McDonnalds

BTW: ik eet bijna nooit bij de McDonnalds. Slechts 5 X per jaar.

Niet veel dus.

Zooo, levensdeskundige nummertje 1 meld zich ook even in dit topic hee.

Als je dik bent heb je niet alleen maar 4 hamburgers meer in je maag zitten zoals jij waarschijnlijk aan het denken bent. Je verhoogt de kans aanzienlijk om je bloedvaten dicht te slippen en om hartklachten te krijgen. Er was eens zo'n tjappie die 1 maand alleen maar bij de mac eten, en die's fking veel aangekomen. Als je dagelijks naar de mac gaat lig je voor je 60ste ookal onder de grond hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zeggen dat McDonald's even verslaafd is als Heroine,...

Heroine = leven verkl#ten = GEEEN McDonnalds

BTW: ik eet bijna nooit bij de McDonnalds. Slechts 5 X per jaar.

Niet veel dus.

Zooo, levensdeskundige nummertje 1 meld zich ook even in dit topic hee.

Als je dik bent heb je niet alleen maar 4 hamburgers meer in je maag zitten zoals jij waarschijnlijk aan het denken bent. Je verhoogt de kans aanzienlijk om je bloedvaten dicht te slippen en om hartklachten te krijgen. Er was eens zo'n tjappie die 1 maand alleen maar bij de mac eten, en die's fking veel aangekomen. Als je dagelijks naar de mac gaat lig je voor je 60ste ookal onder de grond hoor.

mcsalad is wel lekker, vooral met kip d

ohnee dat is KFC, ja mcdonalds is troep

KFC :tu:

maarja drugs,

als een joint de eerste keer vies is waarom nog een 2de keer proberen?

Link to comment
Delen op andere websites

als een joint de eerste keer vies is waarom nog een 2de keer proberen?

Omdat je sommige dingen moet 'leren'.

Als jij je wiskunde tentamen de eerste keer niet haalt, ga je dan ook gelijk van school af?

Bijna iedereen, dan wel iedereen, vond zijn eerste pilsje toch ook vies?

Ik heb trouwens één keer een joint geprobeert, half op gerookt en ik werd zo ziek als iets, liggen kotsen en al die troep. Voor mij een reden om het geen 2e keer meer te proberen :{ . Overigens kan ik een sigaartje op zijn tijd wel waarderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heroine = leven verkl#ten

En toch zijn er mensen die heroïne recreatief kunnen gebruiken.

Of (en deze is leuk) het wordt in het ziekenhuis gebruikt als pijnstiller, en dat is erg ironisch als het 'je leven verkloot'. Het enige echte probleem van drugs is dat mensen geen 'nee' kunnen zeggen en daardoor dus verslaafd oid raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...