Jump to content

Drugs


Jimmiefitz

Recommended Posts

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    84

  • S-te-Fan

    47

  • Teh_Ninja

    33

  • MegaPilot

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sure, het word als pijnstiller gebruikt. Maar je zal eerder kanker krijgen van iedere dag een joint roken dan van iedere dag een fles drank drinken. Ben je even long en keelkanker vergeten?

Spacecake...

En zo hoort het ook.

Alle mensen met een tank als avatar moeten verbannen worden, gewoon omdat het zo hoort.

Edit:

Alcohol = fucks you up. Marijuana =doesnt.

Slaat nergens op.

Eigenlijk wel. Er is nooit bewezen dat wiet voor blijvende schade zorgt. Van alcohol is dit wel bewezen.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me al een keer pleite gezopen dat ik amper op m'n benen kon staan, maar ik had geen kater de dag erna hoor..

je hoeft ook niet altijd een kater te hebben hoor. Ik kon een keertje door mijn pa opgehaald worden omdat ik iets van 10 keer ha gekotst, merkte weinig van een kater de dag erna.

Link to comment
Delen op andere websites

Sure, het word als pijnstiller gebruikt. Maar je zal eerder kanker krijgen van iedere dag een joint roken dan van iedere dag een fles drank drinken. Ben je even long en keelkanker vergeten?

Spacecake...

En zo hoort het ook.

Alle mensen met een tank als avatar moeten verbannen worden, gewoon omdat het zo hoort.

En waar slaat dat op?

Edit:

Alcohol = fucks you up. Marijuana =doesnt.

Slaat nergens op.

Eigenlijk wel. Er is nooit bewezen dat wiet voor blijvende schade zorgt. Van alcohol is dit wel bewezen.

Slaat nog nergens op. In ieder geval veroorzaakt al die zooi die je oprookt voor allerlei nare kwaaltjes zoals longkanker, slechte conditie etc. etc. Sterker nog, vijf joints zijn schadelijker dan 7 pakjes peuken. En bovendien kan je je hersenen zowat kapot roken met wiet. Iets wat volgens mij bij jou al gebeurt is. :)

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

En waar slaat dat op?

Mijn reactie was net zou goed beargumenteerd als de jouwe. Kinderachtige zinnetjes zoals ''zo hoort het'' o.i.d. horen niet thuis in een volwassen discussie, omdat het niks in houdt. Net als; waarom? Daarom!

Slaat nog nergens op. In ieder geval veroorzaakt al die zooi die je oprookt voor allerlei nare kwaaltjes zoals longkanker, slechte conditie etc. etc. Sterker nog, vijf joints zijn schadelijker dan 7 pakjes peuken. En bovendien kan je je hersenen zowat kapot roken met wiet. Iets wat volgens mij bij jou al gebeurt is. :)

Die kanker wordt niet door de wiet veroorzaakt, maar door de tabak. Wiet versterkt het wel, maar als jij gewoon wiet gaat eten krijg jij er geen kanker van. En zoals ik zij, er is nooit bewezen dat wiet je hersenen permanent beschadigd. Als jij zegt dat het wel zo is, de bewijslast ligt bij jou.

En ik mijn hersenen kapot geblowd? Wie weet heb ik nog nooit geblowd.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Slaat nog nergens op. In ieder geval veroorzaakt al die zooi die je oprookt voor allerlei nare kwaaltjes zoals longkanker, slechte conditie etc. etc. Sterker nog, vijf joints zijn schadelijker dan 7 pakjes peuken. En bovendien kan je je hersenen zowat kapot roken met wiet. Iets wat volgens mij bij jou al gebeurt is. :)

Die kanker wordt niet door de wiet veroorzaakt, maar door de tabak.

Wiet heeft zelf zeker ook een kankerverwekkende werking. Het is nog steeds troep die je je longen in zuigt en er plakken nog steeds kleine resten aan je longen. Hout is bijvoorbeeld ook niet kankerverwekkend, maar als je een paar keer per dag boven een houtvuurtje hangt krijg je zeer waarschijnlijk longkanker omdat al die kleine resten gewoon op je longen inslaan.

Wiet versterkt het wel, maar als jij gewoon wiet gaat eten krijg jij er geen kanker van.

Kan je zeker kanker van krijgen. Als je wiet eet zal je er alleen eerder mondkanker van krijgen als longkanker. Het is even schadelijk. Net zoals je van pruimtabak alsnog keelkanker kan krijgen.

En zoals ik zij, er is nooit bewezen dat wiet je hersenen permanent beschadigd. Als jij zegt dat het wel zo is, de bewijslast ligt bij jou.

Dit vind ik meer een 'ik kan geen bewijs van mijn kant van het verhaal vinden dus mag jij het tegendeel gaan bewijzen'. Maar goed. Een bijwerking van wiet is dat er thc word opgeslagen in de hersenen, dit is een beetje te vergelijken met dat nicotine uit tabak je hersenen aanpast qua verslaving. Van grotere hoeveelheden thc gaan je hersenen minder snel werken. Je zou denken dat door 1 stukje spacecake of maar 1 jointje op zijn tijd dit niet voordoet. Echter is thc pas na ongeveer 7 jaar uitgewerkt. Dus van de wiet die je vorige week, of zelfs vorig jaar gebruikt hebt, zit nog steeds de thc in je hersenen. Bovendien word de thc weer versterkt door meer thc. Dus als je 20 jaar wiet zou gebruiken er nog best thc van je eerste jaren in je hersenen kunnen zitten. Echter als je 20 jaar al geen wiet meer hebt gebruikt kan je er zeker van zijn dat er geen thc meer in je hersenen zit.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Wiet heeft zelf zeker ook een kankerverwekkende werking. Het is nog steeds troep die je je longen in zuigt en er plakken nog steeds kleine resten aan je longen. Hout is bijvoorbeeld ook niet kankerverwekkend, maar als je een paar keer per dag boven een houtvuurtje hangt krijg je zeer waarschijnlijk longkanker omdat al die kleine resten gewoon op je longen inslaan.

Nogmaals, rook het dan niet.

Wiet versterkt het wel, maar als jij gewoon wiet gaat eten krijg jij er geen kanker van.

Kan je zeker kanker van krijgen. Als je wiet eet zal je er alleen eerder mondkanker van krijgen als longkanker. Het is even schadelijk. Net zoals je van pruimtabak alsnog keelkanker kan krijgen.

Die stoffen komen enkel vrij bij het verbranden van de wiet.

Dit vind ik meer een 'ik kan geen bewijs van mijn kant van het verhaal vinden dus mag jij het tegendeel gaan bewijzen'. Maar goed. Een bijwerking van wiet is dat er thc word opgeslagen in de hersenen, dit is een beetje te vergelijken met dat nicotine uit tabak je hersenen aanpast qua verslaving. Van grotere hoeveelheden thc gaan je hersenen minder snel werken. Je zou denken dat door 1 stukje spacecake of maar 1 jointje op zijn tijd dit niet voordoet. Echter is thc pas na ongeveer 7 jaar uitgewerkt. Dus van de wiet die je vorige week, of zelfs vorig jaar gebruikt hebt, zit nog steeds de thc in je hersenen. Bovendien word de thc weer versterkt door meer thc. Dus als je 20 jaar wiet zou gebruiken er nog best thc van je eerste jaren in je hersenen kunnen zitten. Echter als je 20 jaar al geen wiet meer hebt gebruikt kan je er zeker van zijn dat er geen thc meer in je hersenen zit.

Nee, dat is gewoon de gebruikelijke manier van discussiëren. Degene die iets beweert moet het ook bewijzen.

En je verhaal bevestigd enkel mijn punt, dat het uitgewerkt raakt. En wat uitgewerkt is is niet permanent.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is gewoon de gebruikelijke manier van discussiëren. Degene die iets beweert moet het ook bewijzen.

Jij moet eens leren wat de gebruikelijke manier van discussiëren is. Zolang jij 11234563 dingen beweert maar zelf niets bewijst nog onderbouwt ben jij hier verkeerd bezig. En laat ik je nog een tip geven. Lees wat mensen posten. Dat heb jij overduidelijk niet gedaan. Als ik net uit sta te leggen dat ook het eten van wiet schadelijk is en jij vervolgens post dat dat bij roken zo is, heb je dat overduidelijk niet gelezen. En als jij het verschil niet weet tussen een verhaal bevestigen of een verhaal onderuit halen ben ik er duidelijk van overtuigt dat je geen idee heb wat je aan het doen bent want discussiëren is het in ieder geval niet.

@ hierboven: Als ik niet vind dat de zwaartekracht bestaat, betekend dat toch ook niet dat die er niet is. 5 joint roken is even schadelijk als 7 pakjes peuken. Het maakt geen flikker uit wat je zelf vind, dat is dan jammer, je kan geen natuurwetten ombuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jonge, ga toch lekker met zo'n spandoeken demonstratie meelopen tegen de drugs, als je het niet gebruikt, zeg dan Nee, ik gebruik het niet en ga niet onzin uitkramen wat je nu dus al zo'n halve pagina aan het doen bent. Heb ik ooit beweert dat de zwaartekracht niet bestaat? Heb ik ook beweerd dat 5 joints niet even schadelijk is als 7 pakjes peuken? En behoren Joints en Peuken tot de natuurwetten? Ja, heb ik het wel beweerd? Dan raad ik je toch aan om een inwendige discussie aan te gaan.

Jij moet eens leren wat de gebruikelijke manier van discussiëren is. Zolang jij 11234563 dingen beweert maar zelf niets bewijst nog onderbouwt ben jij hier verkeerd bezig. En laat ik je nog een tip geven. Lees wat mensen posten. Dat heb jij overduidelijk niet gedaan. Als ik net uit sta te leggen dat ook het eten van wiet schadelijk is en jij vervolgens post dat dat bij roken zo is, heb je dat overduidelijk niet gelezen. En als jij het verschil niet weet tussen een verhaal bevestigen of een verhaal onderuit halen ben ik er duidelijk van overtuigt dat je geen idee heb wat je aan het doen bent want discussiëren is het in ieder geval niet.

Aah, gossie, meneertje is boos? Ten eerste verzin je nu onwerkelijke cijfers, Teh_Ninja heeft geen 11234563 dingen beweert, ten tweede is de definitie van discussiëren:'een gedachtewisseling waarbij doorgaans verschillende meningen worden uitgewisseld. ', en wat doet Teh_ninja? Precies, hij heeft een andere gedachten dan jou. En waarom zal Teh_Ninja alleen naar jou luisteren? Moet hij ervan uitgaan dat jij de exacte waarheid vertelt? Wat dat doe je namelijk niet, je post was al totale onzin bij de '11234563', want daar begon je al rare feiten te verzinnen.

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Jonge, ga toch lekker met zo'n spandoeken demonstratie meelopen tegen de drugs, als je het niet gebruikt, zeg dan Nee, ik gebruik het niet en ga niet onzin uitkramen wat je nu dus al zo'n halve pagina aan het doen bent. Heb ik ooit beweert dat de zwaartekracht niet bestaat? Heb ik ook beweerd dat 5 joints niet even schadelijk is als 7 pakjes peuken? En behoren Joints en Peuken tot de natuurwetten? Ja, heb ik het wel beweerd? Dan raad ik je toch aan om een inwendige discussie aan te gaan.

Ik zeg alleen maar dat het gewoon even schadelijk is, en dat dat gewoon zo is. Beweer ik dat jij drugs gebruikt? Helemaal niet. Dat van de zwaartekracht was maar een voorbeeld, dat ook al ben ik het er niet mee eens, dat iets soms toch zo is.

Aah, gossie, meneertje is boos? Ten eerste verzin je nu onwerkelijke cijfers, Teh_Ninja heeft geen 11234563 dingen beweert,

Jij neemt alles te letterlijk, ik bedoelde hiermee dat hij ook met enorm veel dingen komt die hij gewoon niet onderbouwt.

ten tweede is de definitie van discussiëren:'een gedachtewisseling waarbij doorgaans verschillende meningen worden uitgewisseld. ', en wat doet Teh_ninja? Precies, hij heeft een andere gedachten dan jou. En waarom zal Teh_Ninja alleen naar jou luisteren? Moet hij ervan uitgaan dat jij de exacte waarheid vertelt?

Waarom vraagt hij dan dat ik mijn mening moet onderbouwen, terwijl hij dat zelf niet eens doet? Als je je mening niet wilt onderbouwen is dat best, maar ga dan niet lopen klagen als iemand anders dat dan ook niet meteen doet.

Wat dat doe je namelijk niet, je post was al totale onzin bij de '11234563', want daar begon je al rare feiten te verzinnen.

Wat zijn dan allemaal 'rare feiten' volgens jou? Citeer er dan eens een paar.

Link to comment
Delen op andere websites

(quote:)

Wat zijn dan allemaal 'rare feiten' volgens jou? Citeer er dan eens een paar. (einde Quote)

Daar komen ze dan he:

(quote Flashingdemon666)

(quote Jon-asses)

Alcohol = causes cancer. Marijuana = lowers the pain of cancer.(einde Quote Jon-Asses)

Sure, het word als pijnstiller gebruikt. Maar je zal eerder kanker krijgen van iedere dag een joint roken dan van iedere dag een fles drank drinken. Ben je even long en keelkanker vergeten?(einde Quote Flashingdemon666)

Jon-asses had het over painstillers, vertaald pijnstillers, dus hij had volkomen gelijk.

en een fles drank mag wel maar een joint a day is niet ok? Ik hoop dat jij nog een lever hebt?

(quote Flashingdemon666)

Alcohol = fucks you up. Marijuana =doesnt.

Slaat nergens op.(einde quote)

Al ontkracht door teh_Ninja:

Eigenlijk wel. Er is nooit bewezen dat wiet voor blijvende schade zorgt. Van alcohol is dit wel bewezen.

(quote:)

Slaat nog nergens op. In ieder geval veroorzaakt al die zooi die je oprookt voor allerlei nare kwaaltjes zoals longkanker, slechte conditie etc. etc. Sterker nog, vijf joints zijn schadelijker dan 7 pakjes peuken. En bovendien kan je je hersenen zowat kapot roken met wiet. Iets wat volgens mij bij jou al gebeurt is. :) (einde quote)

Hier beweer je dat Teh_Ninja's hersens al kapot zijn gerookt, is dat waar Teh_Ninja? Ik ben bijna zeker dat het antwoord nee is.

Jij moet eens leren wat de gebruikelijke manier van discussiëren is. Zolang jij 11234563 dingen beweert maar zelf niets bewijst nog onderbouwt...

@ hierboven: Als ik niet vind dat de zwaartekracht bestaat, betekend dat toch ook niet dat die er niet is. 5 joint roken is even schadelijk als 7 pakjes peuken. Het maakt geen flikker uit wat je zelf vind, dat is dan jammer, je kan geen natuurwetten ombuigen.

Ten eerste verzon je die 11234563 dingen, ten tweede, op natuurwetten zijn altijd uitzonderingen, dus je kan ze wel degelijk buigen. Kijk maar van die programma's als : 'I should've be dead' etc.

{Quote:)Ik zeg alleen maar dat het gewoon even schadelijk is, en dat dat gewoon zo is. Beweer ik dat jij drugs gebruikt? Helemaal niet. Dat van de zwaartekracht was maar een voorbeeld, dat ook al ben ik het er niet mee eens, dat iets soms toch zo is.(einde quote)

Wat doet het ertoe als ik wel/geen drugs gebruik? Dat staat toch compleet buiten het veld van deze discussie? En natuurlijk zullen er gegarandeerd dingen zijn waar zowel jij als ik het niet mee eens zijn, dat het wel zo is. Maar ik heb ook nergens gezegd dat ik tegen die stelling was? Alleen dat die vaak verkeerd overgebracht wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is gewoon de gebruikelijke manier van discussiëren. Degene die iets beweert moet het ook bewijzen.

Jij moet eens leren wat de gebruikelijke manier van discussiëren is. Zolang jij 11234563 dingen beweert maar zelf niets bewijst nog onderbouwt ben jij hier verkeerd bezig. En laat ik je nog een tip geven. Lees wat mensen posten. Dat heb jij overduidelijk niet gedaan. Als ik net uit sta te leggen dat ook het eten van wiet schadelijk is en jij vervolgens post dat dat bij roken zo is, heb je dat overduidelijk niet gelezen. En als jij het verschil niet weet tussen een verhaal bevestigen of een verhaal onderuit halen ben ik er duidelijk van overtuigt dat je geen idee heb wat je aan het doen bent want discussiëren is het in ieder geval niet.

Welke van mijn beweringen moet ik onderbouwen? Als ik zeg dat iets niet zo is hoef ik niet met bewijs te komen, tot jij met goed bewijs komt. En een leuk stukje schrijven is geen bewijs.

Ik ben het niet met je eens dat het eten van wiet schadelijk is. Ik zeg dat dat alleen bij het roken is. Volledig relevant. Ik lees jouw posts en die van anderen dus wel.

Dat verschil weet ik dus wel. Bij het bevestigen van iets moet je met bewijs komen, wat jij niet doet. Bij het onderuit halen hoef ik niet met bewijs te komen, tot jij met goed bewijs komt.

Link to comment
Delen op andere websites

(quote:)

Wat zijn dan allemaal 'rare feiten' volgens jou? Citeer er dan eens een paar. (einde Quote)

Daar komen ze dan he:

(quote Flashingdemon666)

(quote Jon-asses)

Alcohol = causes cancer. Marijuana = lowers the pain of cancer.(einde Quote Jon-Asses)

Sure, het word als pijnstiller gebruikt. Maar je zal eerder kanker krijgen van iedere dag een joint roken dan van iedere dag een fles drank drinken. Ben je even long en keelkanker vergeten?(einde Quote Flashingdemon666)

Jon-asses had het over painstillers, vertaald pijnstillers, dus hij had volkomen gelijk.

en een fles drank mag wel maar een joint a day is niet ok? Ik hoop dat jij nog een lever hebt?

Hij heeft idd gelijk. Ik zeg toch ook dat het als pijnstiller word gebruikt? Ik wijs op het punt dat alcohol kanker veroorzaakt maar bij wiet dat probleem dan niet op zou treden. Geen leugen hier, ik ga er alleen dieper op in.

(quote Flashingdemon666)

Alcohol = fucks you up. Marijuana =doesnt.

Slaat nergens op.(einde quote)

Al ontkracht door teh_Ninja:

Eigenlijk wel. Er is nooit bewezen dat wiet voor blijvende schade zorgt. Van alcohol is dit wel bewezen.

(quote:)

Slaat nog nergens op. In ieder geval veroorzaakt al die zooi die je oprookt voor allerlei nare kwaaltjes zoals longkanker, slechte conditie etc. etc. Sterker nog, vijf joints zijn schadelijker dan 7 pakjes peuken. En bovendien kan je je hersenen zowat kapot roken met wiet. Iets wat volgens mij bij jou al gebeurt is. :) (einde quote)

Hier beweer je dat Teh_Ninja's hersens al kapot zijn gerookt, is dat waar Teh_Ninja? Ik ben bijna zeker dat het antwoord nee is.

Laatste zin ging ook meer om de eerste reactie die hij plaatste rondom mijn avatar. Omdat ik dat een zeer domme en onnozele reactie vond.

Jij moet eens leren wat de gebruikelijke manier van discussiëren is. Zolang jij 11234563 dingen beweert maar zelf niets bewijst nog onderbouwt...

@ hierboven: Als ik niet vind dat de zwaartekracht bestaat, betekend dat toch ook niet dat die er niet is. 5 joint roken is even schadelijk als 7 pakjes peuken. Het maakt geen flikker uit wat je zelf vind, dat is dan jammer, je kan geen natuurwetten ombuigen.

Ten eerste verzon je die 11234563 dingen, ten tweede, op natuurwetten zijn altijd uitzonderingen, dus je kan ze wel degelijk buigen. Kijk maar van die programma's als : 'I should've be dead' etc.

Zoals hierboven al heb gezegd, het zijn niet letterlijk zoveel dingen, maar wel vele dingen die hij niet onderbouwt. Dit was ook niet bedoeld om letterlijk op te vatten.

{Quote:)Ik zeg alleen maar dat het gewoon even schadelijk is, en dat dat gewoon zo is. Beweer ik dat jij drugs gebruikt? Helemaal niet. Dat van de zwaartekracht was maar een voorbeeld, dat ook al ben ik het er niet mee eens, dat iets soms toch zo is.(einde quote)

Wat doet het ertoe als ik wel/geen drugs gebruik? Dat staat toch compleet buiten het veld van deze discussie? En natuurlijk zullen er gegarandeerd dingen zijn waar zowel jij als ik het niet mee eens zijn, dat het wel zo is. Maar ik heb ook nergens gezegd dat ik tegen die stelling was? Alleen dat die vaak verkeerd overgebracht wordt.

Natuurlijk zijn er dingen waar we het beiden niet mee eens zijn. Maar sommige dingen zijn zo. Als ik in een onderzoek van het parool hoor dat dit zo is, kan ik er uit gaan dat dit een feit is aangezien dit een betrouwbare bron is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...