Jump to content

Drugs


Jimmiefitz

Recommended Posts

- Ja ze kunnen je laten kotsen. Alleen de kans daarop is immens veel kleiner. En zeker als je het toch wel al wat gewoon bent een joint te smoren

Onzin; bij beide is het gewoon zo dat als je teveel neemt, je de kans loopt over te moeten geven. Als je het gewend bent weet je alleen hoeveel je van beide kan hebben en verschuift die grens.

- Hoofdpijn veroorzaken? Dat is alleen maar door overmatig gebruik. Ik ken niemand die daarvan last heeft die regelmatig een joint rookt. En dat zijn er toch wel een heel aantal.

Hoofdpijn bij alcohol is toch ook alleen bij overmatig gebruik?

- Ja de een wordt lui, de ander actief, de een valt stil, de ander praat constant door, de een lacht zich ter pletter, de ander zit te glimlachen, en dit is tijdelijk. Als de uitwerking stopt ben je gewoon weer de oude. Als je veel drinkt beschadig je je hersenen definitief, zeker als je jong bent. Weet jij hoe fuckin veel erger dat wel niet is dan een joint smoren? Dat laat namelijk geen lichamelijke letsels achter. Psychoses triggeren is echt zo'n zeldzaam geval en duidt ook op overmatig gedrag aan. Wat bij niets goed is. Je sterft van teveel water te drinken.

Die bijwerkingen blijven nog een aardige tijd aanhouden. Heb je enig idee hoe THC neurologisch gezien de hersenen beïnvloedt!?

Doe eens wat onderzoek voordat je zomaar wat gaat blaten.

- Ja met die tabak kan je gelijk hebben ja. Maar dat gaat dan eerder over sigaretten roken dan over joints roken. Ikzelf rook alleen joints, dus ik denk niet dat ik door dat kanker ga krijgen ;)

Het gaat er niet om of je het denkt te krijgen of niet; feit is dat je de kans zo verhoogt. Feit is dat een normale roker 18x meer kans op longkanker heeft; dus die tabak die jij bij je blow doet maakt wel degelijk uit.

- Wiet is illegaal in België. Nouja de wet schrijft voor boven de 18 mag je max 3 gram op zak hebben, geen minderjarigen in de buurt hebben en nergens openbaar roken.

GTAforum.NL

Ik zei dit omdat ik het echt belachelijk vind. Wiet is zo overschat soms. Alcohol is de zwaarst onderschatte drug ooit. Er is nog nooit, nooit een sterfgeval geweest door (over)gebruik van wiet. Zoek maar eens op dan.

Als je dat vergelijkt met alcohol.

Het probleem van wiet is ook niet de directe schade. Heb je enig idee hoeveel wiet verslaafden er al zijn op jonge leeftijd? Wiet wordt net zoals alcohol zwaar onderschat.

Conclusie: Overgebruik is bij niets goed. Smoren met mate heeft amper tot geen negatieve effecten op je lichaam,geest. Men vermijdt heel wat problemen door de wet wat minder streng te maken ivm wiet.

No shit, dat is al de hele tijd mijn punt.

Bewerkt: door Amfetamientje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    84

  • S-te-Fan

    47

  • Teh_Ninja

    33

  • MegaPilot

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Over de ritalin: Ik slikte 3 x 1,5. Iets met ADD, dus op recept. Omdat het troep is, slik ik het nu niet meer. Men, wat een bijwerkingen had ik.

Je werd een soort zombie?

Dus kan één jointje in de week niet kwaad :puh:

Jawel. Dat ene jointje verhoogt de kans op kanker. Het zal misschien niet veel verhogen, maar geen jointje blijft het beste. Maar het is gewoon een afweging maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Over de ritalin: Ik slikte 3 x 1,5. Iets met ADD, dus op recept. Omdat het troep is, slik ik het nu niet meer. Men, wat een bijwerkingen had ik.

Je werd een soort zombie?

Dus kan één jointje in de week niet kwaad :puh:

Jawel. Dat ene jointje verhoogt de kans op kanker. Het zal misschien niet veel verhogen, maar geen jointje blijft het beste. Maar het is gewoon een afweging maken.

Man, alles wat je doet of slikt of rookt of eet of drinkt krijg je tegenwoordig kanker van, of ga je dood aan.

Het is gewoon pure bangmakerij, en al zou het zo zijn, als iemand gelukkig van iets wordt, laat diegene dan, dood ga je uiteindelijk toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Man, alles wat je doet of slikt of rookt of eet of drinkt krijg je tegenwoordig kanker van, of ga je dood aan.

Het is gewoon pure bangmakerij, en al zou het zo zijn, als iemand gelukkig van iets wordt, laat diegene dan, dood ga je uiteindelijk toch.

Vandaar mijn laatste zin:

Maar het is gewoon een afweging maken.
Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen we nooit zeggen, dit is afhankelijk van de kwaliteit. Gezien de prijs zal het wel niet veel soeps zijn.

Wat is het verschil dan tussen 'kwaliteit-wiet' en 'niet-kwaliteit-wiet'? Hoe kan je het verschil zien?
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Over de ritalin: Ik slikte 3 x 1,5. Iets met ADD, dus op recept. Omdat het troep is, slik ik het nu niet meer. Men, wat een bijwerkingen had ik.

Je werd een soort zombie?

Helemaal vergeten dit topic.

Ik werd niet echt een zombie, maar mijn eetlust verdween als sneeuw voor de zon (en ik heb 3 jaar moeten buffelen om op een gezond gewicht te komen), ik had opvliegers en hartkloppingen.

Met de dosering gespeeld, werkte allemaal niets. Ik heb het nu zo voor elkaar: Als ik denk dat ik het nodig heb, kan ik het gewoon gebruiken, ik heb ook een continu recept, kan het dus elk moment bij bestellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal vergeten dit topic.

Ik werd niet echt een zombie, maar mijn eetlust verdween als sneeuw voor de zon (en ik heb 3 jaar moeten buffelen om op een gezond gewicht te komen), ik had opvliegers en hartkloppingen.

Met de dosering gespeeld, werkte allemaal niets. Ik heb het nu zo voor elkaar: Als ik denk dat ik het nodig heb, kan ik het gewoon gebruiken, ik heb ook een continu recept, kan het dus elk moment bij bestellen.

Van verminderde eetlust en hart kloppingen weet ik dat het in de bijsluiter staat. Opvliegers heb ik geen idee.

Toen ik Ritalin gebruikte had ik ook last van minder eetlust. Al maakt dat voor mij niet zo veel uit, ik eet vaak toch te veel. Maar bij mij was het grootste probleem dat ik een soort zombie werd. Ik praatte een stuk minder en had minder emoties(i.i.g. uitte ik ze minder).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik alleen alcohol en tabak! Sigaren alleen bij feestjes, en nou feest ik niet zo vaak hoor! Eenmaal per 2 weken denk ik. Verder eet ik heel gezond, sport ik veel, etc, etc! Overigens ga ik over een poos met wat leerlingen naar Polen, hopelijk kan ik daar wat goedkope sigaren aankomen! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Iemand hier die XTC gebruikt? Een vriend van mij slikt elk weekend wat weg, had ik hem overgehaald dat eens niet te doen: vond 'ie er tot half 3 niets aan en daarna slikte 'ie toch maar gauw wat.. :duh:

Ik ben er zelf op uitgekeken, maar elke week is echt kansloos.

Je serotonine-regeling raakt helemaal uit balans en waarschijnlijk geven die pillen amper nog effect.

MDMA(pillen) kunnen relatief veilig gebruikt worden als je het 1x in de 3 maanden doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand hier die XTC gebruikt? Een vriend van mij slikt elk weekend wat weg, had ik hem overgehaald dat eens niet te doen: vond 'ie er tot half 3 niets aan en daarna slikte 'ie toch maar gauw wat.. :duh:

Ik ben er zelf op uitgekeken, maar elke week is echt kansloos.

Je serotonine-regeling raakt helemaal uit balans en waarschijnlijk geven die pillen amper nog effect.

MDMA(pillen) kunnen relatief veilig gebruikt worden als je het 1x in de 3 maanden doet.

Waarom gebruikte je? En hij gebruikt ook elke maand meer als je 't mij vraagt, maar pillen vertrouw ik sowieso niet omdat je nooit weet wat erin zit! Vanaf welke leeftijd gebruikte jij dan? Zou je er wat meer over kunnen vertellen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...