Jump to content

Drugs


Jimmiefitz

Recommended Posts

17e nam ik mijn eerste pil volgens mij.

Waarom ik gebruikte? Lastig te zeggen. Drugs vond ik altijd al interessant en pillen waren makkelijk te krijgen op dat moment.

Ik heb er veel van geleerd, dat wel.

Wat wil je precies weten?

Ps; pillen kun je gratis laten testen @ testcentra.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    84

  • S-te-Fan

    47

  • Teh_Ninja

    33

  • MegaPilot

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

17e nam ik mijn eerste pil volgens mij.

Waarom ik gebruikte? Lastig te zeggen. Drugs vond ik altijd al interessant en pillen waren makkelijk te krijgen op dat moment.

Ik heb er veel van geleerd, dat wel.

Wat wil je precies weten?

Ps; pillen kun je gratis laten testen @ testcentra.

Wat je ervan geleerd hebt, hoe je het ervaarde, wat per precies door je heenging op het moment dat je gebruikt en dat je gebruikt had, wanneer en met wie je gebruikte en tot welke leeftijd je gebruikte.

Ik vind drugs ook interessant maar ik heb er een afkeer van, behalve uitgezonder wiet heb ik op een om een of andere reden een afkeer voor alle drugs.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ervan geleerd hebt

Ik ben er een stuk zelfverzekerder door geworden. Ik heb tot mijn 17e nooit over dingen gepraat waar ik het moeilijk mee had, MDMA heeft voor mij die barrière doorbroken.

Nu kan ik in het dagelijkse leven ook gewoon mijn hart luchten als ik daar behoefte aan heb.

hoe je het ervaarde, wat per precies door je heenging op het moment dat je gebruikt en dat je gebruikt had

Veel serotonine, haha.

Serotonine is een neurotransmitter dat zorgt voor het typische 'love/mdma' gevoel. Simpel gezegd zorgt MDMA voor een stortvloed aan serotonine.

wanneer en met wie je gebruikte en tot welke leeftijd je gebruikte.

Ik was zelf de jongste, maar de rest was hooguit 1-2 jaar ouder. Meestal deed ik het gewoon buiten, feesten zijn niets voor mij.

4 maanden geleden heb ik volgens mij mijn laatste pil gedaan.

Maar voor meer ervaringen en uitleg verwijs ik je door naar www.drugsforum.nl

Bij "tripreports" beschrijven mensen hun ervaringen vrij uitgebreid.

Bewerkt: door Amfetamientje
Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ervan geleerd hebt

Ik ben er een stuk zelfverzekerder door geworden. Ik heb tot mijn 17e nooit over dingen gepraat waar ik het moeilijk mee had, MDMA heeft voor mij die barrière doorbroken.

Nu kan ik in het dagelijkse leven ook gewoon mijn hart luchten als ik daar behoefte aan heb.

hoe je het ervaarde, wat per precies door je heenging op het moment dat je gebruikt en dat je gebruikt had

Veel serotonine, haha.

Serotonine is een neurotransmitter dat zorgt voor het typische 'love/mdma' gevoel. Simpel gezegd zorgt MDMA voor een stortvloed aan serotonine.

wanneer en met wie je gebruikte en tot welke leeftijd je gebruikte.

Ik was zelf de jongste, maar de rest was hooguit 1-2 jaar ouder. Meestal deed ik het gewoon buiten, feesten zijn niets voor mij.

4 maanden geleden heb ik volgens mij mijn laatste pil gedaan.

Maar voor meer ervaringen en uitleg verwijs ik je door naar www.drugsforum.nl

Bij "tripreports" beschrijven mensen hun ervaringen vrij uitgebreid.

Ok! Bedankt voor je reactie! Ikzelf kan juist makkelijker over dingen praten als ik gedronken heb :) .

Ik ben na 2 reports gestopt met lezen omdat het me te leuk lijkt, maar het idee dat je hard als 'n gek op en neer gaat schrikt mij gewoon af.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Even een kleine update:

Alcohol

Wiet

Hasj

Cocaïne

MDMA

Amfetamine

Paddo's

DXM

Lachgas

2c-b

LSD

Dexamfetamine

GHB

Ketamine

Diazepam

Temazepam

Salvia

Ritalin

Lormetazepam

Lorazepam

Flunitrazepam

In chronologische volgorde voor zo ver ik mij kan herinneren

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker lijstje. Ik houd't vooral op XTC en Alcohol, LSD gaan we binnenkort ook eens proberen. Blowen daar heb ik helemaal niks mee. GHB en Cocaïne begin ik liever ook niet aan. Misschien een keer speed proberen, maar het nadeel daarvan is dat het een verslavend effect heeft... Ik heb nou een MDMA pauze van 3 maanden en 1 week. Mijn serotonine moet er binnenkort maar weer eens aan geloven. Misschien dat ik groen eekhoorntjes zie op Rebirth Festival volgende week zaterdag :puh:. Heb er zelf overigens erg goede controle over, een vriend van me bestelde laatst nog eens 15 paarse zelda's... (spreiding 180/190). Dan mag je toch wel erg goed na gaan denken over wat je doet. Maar goed, hij leert het vanzelf wel.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Wtf tabak is geen drugs. Ikzelf drink alcohol en rook wiet en sigaretten. Ik heb ook coke gedaan, speed, XTC en MDMA.

Trouwens, speed heeft echt geen verslavend effect. In iedergeval niet bij mij. Coke wel.

Bewerkt: door Little Mister
Link to comment
Delen op andere websites

Lekker lijstje. Ik houd't vooral op XTC en Alcohol, LSD gaan we binnenkort ook eens proberen. Blowen daar heb ik helemaal niks mee. GHB en Cocaïne begin ik liever ook niet aan. Misschien een keer speed proberen, maar het nadeel daarvan is dat het een verslavend effect heeft... Ik heb nou een MDMA pauze van 3 maanden en 1 week. Mijn serotonine moet er binnenkort maar weer eens aan geloven. Misschien dat ik groen eekhoorntjes zie op Rebirth Festival volgende week zaterdag :puh:. Heb er zelf overigens erg goede controle over, een vriend van me bestelde laatst nog eens 15 paarse zelda's... (spreiding 180/190). Dan mag je toch wel erg goed na gaan denken over wat je doet. Maar goed, hij leert het vanzelf wel.

Al eens andere tripmiddelen gebruikt?

LSD duurt namelijk relatief best lang. Wat benzo's (of uppers) achter de hand hebben kan ook geen kwaad, voor als het niet goed gaat.

Wtf tabak is geen drugs.

Nicotine is gewoon een drug, sociaal geaccepteerd of niet.

XTC en MDMA.

De werkende stof in XTC-pillen is MDMA :')

Link to comment
Delen op andere websites

Al eens andere tripmiddelen gebruikt?

LSD duurt namelijk relatief best lang. Wat benzo's (of uppers) achter de hand hebben kan ook geen kwaad, voor als het niet goed gaat.

Nog nooit iets dergelijks gebruikt, wel documentaires gekeken enz...

Trouwens, speed heeft echt geen verslavend effect. In iedergeval niet bij mij. Coke wel.

Speed is lichamelijk verslavend. Valt bij de ene persoon wat zwaarder dan de andere.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...