Cheers. Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2011 ik rook weleens wiet, niet vaak alleen als ik gestrest ben ofzo om tot rust te komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2011 MDMA is toch ook de grondstof voor XTC? Niet de grondstof; de werkzame stof in pillen. Een van de belangrijkste grondstoffen voor MDMA is weer PKM ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mooner_37 Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2011 niemand dealt hier toch hoop ik? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2011 MDMA is toch ook de grondstof voor XTC? Niet de grondstof; de werkzame stof in pillen. Een van de belangrijkste grondstoffen voor MDMA is weer PKM ofzo. Ah, OK. Thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2011 (bewerkt) Even een kleine update: Alcohol Wiet Hasj Cocaïne MDMA Amfetamine Paddo's DXM Lachgas 2c-b LSD Dexamfetamine GHB Ketamine Diazepam Temazepam Salvia Ritalin Lormetazepam Lorazepam Flunitrazepam In chronologische volgorde voor zo ver ik mij kan herinneren + Dormicum + Bromazepam + Quetiapine niemand dealt hier toch hoop ik? Ow kom'op. Alsof iemand dat zou zeggen op een forum; lekker slim. Bewerkt: 28 maart 2011 door Amfetamientje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2011 (bewerkt) niemand dealt hier toch hoop ik? Wat heb je nodig? Ik geloof echt geen fluit van de mensen die zeggen nog nooit alcohol gedronken te hebben.. Sorry hoor, maar toen men klein was heeft zowat iedereen wel eens het biertje van z'n pa geproefd. Bewerkt: 28 maart 2011 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2011 Ik geloof echt geen fluit van de mensen die zeggen nog nooit alcohol gedronken te hebben.. Sorry hoor, maar toen men klein was heeft zowat iedereen wel eens het biertje van z'n pa geproefd. Tja, je hebt nou eenmaal mensen die er bewust voor kiezen geheelonthouder te zijn. Ik kies er ook bewust voor pas sex na mijn 3e huwelijk te hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2011 Ik geloof echt geen fluit van de mensen die zeggen nog nooit alcohol gedronken te hebben.. Sorry hoor, maar toen men klein was heeft zowat iedereen wel eens het biertje van z'n pa geproefd. Ik denk dat de (onder)titel van het topic daar de reden voor is. Als iemand aan mij zou vragen of ik ooit drugs heb gebruikt zeg ik waarschijnlijk ook nee, omdat ik (en velen met mij denk ik) bij drugs eerder aan iets anders denk dan aan alcohol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2011 (bewerkt) tja je kan de betekenis van drugs erg ruim nemen. het is officieel gewoon een ander woord voor een verdovend middel of stimulerend middel dat kan dus ook cafeïne zijn, of zelfs suiker... meestal binden we aan het woord drugs, alle middelen die je bewustzijn beïnvloeden. ter simplificatie zijn het meestal de dingen die in de Opiumwet staan Bewerkt: 28 maart 2011 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2011 tja je kan de betekenis van drugs erg ruim nemen. het is officieel gewoon een ander woord voor een verdovend middel of stimulerend middel dat kan dus ook cafeïne zijn, of zelfs suiker... meestal binden we aan het woord drugs, alle middelen die je bewustzijn beïnvloeden. ter simplificatie zijn het meestal de dingen die in de Opiumwet staan If they ban it, it has to be good. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2011 Waarom staat er nog steeds geen XTC in de poll? BTW, als je een leuk bewustzijn beïnvloedend middeltje wilt hebben raad ik je datura aan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2011 tja je kan de betekenis van drugs erg ruim nemen. het is officieel gewoon een ander woord voor een verdovend middel of stimulerend middel dat kan dus ook cafeïne zijn, of zelfs suiker... meestal binden we aan het woord drugs, alle middelen die je bewustzijn beïnvloeden. ter simplificatie zijn het meestal de dingen die in de Opiumwet staan If they ban it, it has to be good. lol, dat zal ik als agent zijnde maar niet gaan naleven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mooner_37 Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2011 ach als je dealt zorg dan dat je niet gezien wordt of gepakt maar dat doen de dealers onder jullie die ik niet weet wie ze zijn al denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2011 niemand dealt hier toch hoop ik? Wat heb je nodig? Ik geloof echt geen fluit van de mensen die zeggen nog nooit alcohol gedronken te hebben.. Sorry hoor, maar toen men klein was heeft zowat iedereen wel eens het biertje van z'n pa geproefd. Geproeft heb ik wel, maar echt gedronken nog nooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2011 Waarom gebruiken mensen eigenlijk drugs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.