Jump to content

Drugs


Jimmiefitz

Recommended Posts

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    84

  • S-te-Fan

    47

  • Teh_Ninja

    33

  • MegaPilot

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je was niet al een nachtje door ofzo? Dat scheelt bij mij altijd heel erg in hallucinaties. Volgens mij wordt er zo'n 8% van MDMA in MDA omgezet, wat voor de hallucinaties zorgt, maar zo hard hoor je het niet vaak.

Wat bedoel je met "een nachtje door"?

Link to comment
Delen op andere websites

Nacht ervoor 8 uur geslapen, die ochtend nog wat zware arbeid verricht, maar niet lang (1,5u ofzo). Nou last van kortsluitingen, heel de tijd van die elektrisch stroompjes die door m'n lichaam schieten :puh:.

Zal de volgende keer als ik vdk ga (wss 4 juni) een goede nachtrust houden en de hele dag vrij nemen ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ow vaag, meestal hoor je dat bij mensen die redelijk vaak gebruiken. Ik heb het zelf in ieder geval nooit gehad.

Zal wel gewoon een optelsom van toevalligheden en omstandigheden zijn. Ik denk dat het komt omdat gewoon m'n serotonine totaal ontregeld is. Kijken ofdat het morgen beter is.

Link to comment
Delen op andere websites

Je begrijpt het volledig als je het eenmaal geprobeerd hebt.

Gisteren één groene olifant gedropt. Om 5u 1/3 en om 6 uur 2/3. Ik ging wel kei lekker maar had totaal geen love feeling :( (Na 4 maanden niks te hebben gebruikt). Ik ging wel hallucineren, stond tegen vreemde mensen te praten terwijl ik dacht dat het mijn maten waren. Op een gegeven moment zei ik tegen een vriend van mij waar zo'n persoon was, alleen die persoon aan wie ik het vroeg was de persoon die ik zocht :puh:. Ook had ik vaak dat ik iets aan mensen vroeg, gaven zij antwoord en dan vroeg ik weer aan diegene wat ik nou eigenlijk vroeg :clown:. Ging allemaal over niet bestaande muurtjes stappen. Ging echt achter mensen kijken om te kijken ofdat ze niet voor een afgrond stonden. Ik zag overal bartafels. De eerste keer dat ik in deze illusie trapte wouw ik even leunen op zo'n tafel waar een groepje mensen omheen stonden. Alleen was er dus geen tafel... dus toen flikkerde ik dus op de grond :cab:. Het was meer een avontuur. Gelukkig ging dat hallucineren tegen het einde weg en toen nog lekker losgegaan. Eenmaal buiten moesten we minimaal een uur lang wachten op de taxi. Ik was even gaan zitten en zag overal gebouwen en de lucht bestond uit stenen (we waren buiten de bebouwde kom, tussen allemaal weilanden. Eenmaal in de taxi nog een gezellige tijd gehad daarna nog ontnuchteren bij de kroeg een dorpje verderop waar onze taxi stopte. Het was de heropening van dat café dus gratis bier. Daarna nog naar huis gefietst met een vriend en een lekker eitje gebakken, en geslapen als een tirelier.

wow, sterk verhaal en kan het me helemaal voorstellen, was je niet ziek achteraf zoals kotsen en diarree?

Link to comment
Delen op andere websites

wow, sterk verhaal en kan het me helemaal voorstellen, was je niet ziek achteraf zoals kotsen en diarree?

Helemaal nergens last van gehad, behalve de gebruikelijk "dinsdag dip" maar die viel goed mee en die schokken waar ik het al eerder over had. Ik zou ook niet kunnen inbeelden waarom je zou moeten kotsen/scheiten achteraf. Behalve natuurlijk als je te veel magnesium pillen neemt en je sluitspier dus niet meer onder controle is :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...