Jump to content

Drugs


Jimmiefitz

Recommended Posts

...want anders lopen de nadelen op tegen de voordelen...

Bij drugs lopen de nadelen altijd op tegen de voordelen, zéker over een langere termijn gezien....

feit, je geraakt er moeilijk of niet van af. vaak eindigt het met overdosis

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    84

  • S-te-Fan

    47

  • Teh_Ninja

    33

  • MegaPilot

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

...want anders lopen de nadelen op tegen de voordelen...

Bij drugs lopen de nadelen altijd op tegen de voordelen, zéker over een langere termijn gezien....

feit, je geraakt er moeilijk of niet van af. vaak eindigt het met overdosis

Sorry hoor, maar als je er geen verstand van hebt, lees je dan eerst even in voordat je met dat soort uitspraken gaat gooien.

Het aantal dat daadwerkelijk eindigt met een overdosis is zo minimaal dat het amper noemenswaardig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor, maar als je er geen verstand van hebt, lees je dan eerst even in voordat je met dat soort uitspraken gaat gooien.

Het aantal dat daadwerkelijk eindigt met een overdosis is zo minimaal dat het amper noemenswaardig is.

Drugsgebruikers ontkennen altijd de realiteit, denken dat het wel meevalt en glijden langzaam de afgrond in zonder dat ze er erg in hebben.

Grenzen worden verkend en verlegd met het risico te worden zoals je ze bedelend of stelend in de grote steden ziet lopen om hun dagelijkse behoefte te kunnen financieren.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor, maar als je er geen verstand van hebt, lees je dan eerst even in voordat je met dat soort uitspraken gaat gooien.

Het aantal dat daadwerkelijk eindigt met een overdosis is zo minimaal dat het amper noemenswaardig is.

Drugsgebruikers ontkennen altijd de realiteit, denken dat het wel meevalt en glijden langzaam de afgrond in zonder dat ze er erg in hebben.

Grenzen worden verkend en verlegd met het risico te worden zoals je ze bedelend of stelend in de grote steden ziet lopen om hun dagelijkse behoefte te kunnen financieren.

Wow, zo zou ik net zo goed kunnen zeggen dat alle Marokkanen altijd alles stelen :puh: Beetje over een kam scheren heh, wat je nu doet :bonk: Anyway, voor mij blijft het bij alcohol en tabak, niet veel bijzonders dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Drugsgebruikers ontkennen altijd de realiteit, denken dat het wel meevalt en glijden langzaam de afgrond in zonder dat ze er erg in hebben.

Grenzen worden verkend en verlegd met het risico te worden zoals je ze bedelend of stelend in de grote steden ziet lopen om hun dagelijkse behoefte te kunnen financieren.

HAHAHAHA nog ff. Die paar zwervers die je op straat ziet zijn 9/10x alcoholisten of hero verslaafde. Hero is een zieke stof, maar gelukkig is het niets voor de nieuwe generatie. Hero is een dood bloedende handel.

Dat stereotype beeld wat jij hebt van een drugsgebruiker klopt echt voor geen ene meter.

O, maar wacht. Ik ben een gebruiker, dus ik zie het allemaal niet meer helder zeker?

Link to comment
Delen op andere websites

Drugs keur ik volledig af, maakt niet uit hoeveel je neemt...

En waarom? En keur je cafeïne, alcohol e.d. dan ook af?

Sinds wanneer is Cafeine een drug?

Dus als ik cola drink en de politie betrapt mij erop, krijg ik boete op bezit en gebruik van drugs? :puh:

Je bent er misschien ook verslaafd aan, maar dat zijn geen drugs man. ;)

Dus als je verslaafd bent aan je ps3, dan is dat ook een drug, volgens jou?schater.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Drugs keur ik volledig af, maakt niet uit hoeveel je neemt...

En waarom? En keur je cafeïne, alcohol e.d. dan ook af?

Sinds wanneer is Cafeine een drug?

Dus als ik cola drink en de politie betrapt mij erop, krijg ik boete op bezit en gebruik van drugs? :puh:

Je bent er misschien ook verslaafd aan, maar dat zijn geen drugs man. ;)

Dus als je verslaafd bent aan je ps3, dan is dat ook een drug, volgens jou?schater.gif

zo kan je aan alles verslaafd geraken, in alles zitten van die stoffen die subjectieven tot drugs bestempelen. De middelen die tot Hard of softdrugs zijn geklasseerd dat kunnen misschien drugs zijn maar dat is iedereen subjectieve mening. Als mensen drugs willen nemen, so what, laat ze doen als ze zich er goed bij voelen. de mensen die niets nemen van drugs hebben er geen oordeel over te bevestigen

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds wanneer is Cafeine een drug?

Dus als ik cola drink en de politie betrapt mij erop, krijg ik boete op bezit en gebruik van drugs? :puh:

Je bent er misschien ook verslaafd aan, maar dat zijn geen drugs man. ;)

Dus als je verslaafd bent aan je ps3, dan is dat ook een drug, volgens jou?schater.gif

Cafeïne is wel degelijk een drug. Hij is niet illegaal nee, maar dat betekent niet dat het geen drug is. En een PS3 een drug? Nee. Games? Ja, en nee. Het spelen van een game verwekt in je hersenen bepaalde verslavende en gedragsveranderende stofjes. Dus dan is het een drug. Maar drugs zoals we hier bespreken zijn stoffen die je binnen krijgt. Daarom schaar ik games, boeken, fora etc. niet onder drugs.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou het ook bij alcohol en tabak. Zeer zelden wiet, al was m'n eerste keer wiet echt niks doordat ik zowat alles uithoestte(ik had wel lichte boefkick, oftewel was het maar inbeelding). Nu kan ik gewoon lekker inhaleren, dus nu zou een jointje z'n effect wel hebben op mij..:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...