TaartJJ~! Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Alcohol valt niet onder drugs ... Zelf nog niks gebruikt, behalve dan alcohol als je dat onder drugs verstaat... ik zie wel wat er verder komen gaat. Bewerkt: 20 maart 2010 door TaartJJ~! Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Alcohol valt niet onder drugs ... :') Hoe naïef kun je zijn? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Alcohol valt niet onder drugs ... :') Hoe naïef kun je zijn? Opiumwet. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Alcohol valt niet onder drugs ... :') Hoe naïef kun je zijn? Opiumwet. Het is niet zo dat alleen de dingen die op de Opiumwet staan drugs zijn, Alcohol is even goed een drug. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Het is maar net hoe je het bekijkt, dan kan je koffie (cafeïne) ook als drugs rekenen, om maar te zwijgen over die energie (taurine) drankjes. Bewerkt: 20 maart 2010 door TaartJJ~! Reageren
larfje94 Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 En ik heb wat tegen drugs, dus daar is geen verdere uitleg voor nodig . "ik heb wat tegen allochtonen, dus daar is geen verdere uitleg voor nodig:puh:. " Wat heb ik gedaan : Alcohol Wiet Hasj MDMA Speed Coke 2cb LSD Paddo's DXM Lachgas dex ghb keta Volgens mij was dat het, maar ik weet het niet zeker. Ondertussen ben ik een beetje gestopt met experimenteren, ik heb mijn ding wel gevonden. ps Dit topic heeft wel een hoog troll-gehalte... mooi lijstje, niks aan toe te voegen of ehh xtc ma mdma is wel beter groet Reageren
moechy Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Ach vorige keer voor het eerst een jointje. Als ik nu nog eens de kans krijg smoor ik sowieso mee. En tuurlek regelmatig alcohol. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 wel soms alcohol en een keertje gerookt. meer niet Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 (bewerkt) Het is maar net hoe je het bekijkt, dan kan je koffie (cafeïne) ook als drugs rekenen, om maar te zwijgen over die energie (taurine) drankjes. Nee, het is niet "maar net hoe je het bekijkt". Als een bepaalde stof jouw bewustzijn verandert is het een drug. Datura staat bijvoorbeeld niet op de Opiumwet, maar jij gaat mij niet wijsmaken dat het geen drug is. of ehh xtc ma mdma is wel beter groet MDMA is de werkende stof in een XTC-pil? Ik heb ze in beide vormen gehad in ieder geval; kristallen en pillen. Bewerkt: 21 maart 2010 door Amfetamientje Reageren
Cabyon Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Geen, dat zou een beetje in strijd zijn met mijn leeftijd. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Geen, dat zou een beetje in strijd zijn met mijn leeftijd. Onzin, er staat geen leeftijd op drugs, sex en rock'n roll. Reageren
Flokkert Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 als ik een avondje naar de disco ga drink ik wel wat alcohol, maar drugs? aan die rotzooi begin ik niet Reageren
Shorty_D Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Heb trouwens wel mijn twijfels of je Alcohol onder de noemer drugs kan zetten. Alhoewel het wel als een "drug" op wiki staat. Hier trouwens nog een interesting grafiekje. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 als ik een avondje naar de disco ga drink ik wel wat alcohol, maar drugs? aan die rotzooi begin ik niet Nogmaals, alcohol is een drug. Heb trouwens wel mijn twijfels of je Alcohol onder de noemer drugs kan zetten. Alhoewel het wel als een "drug" op wiki staat. Hier trouwens nog een interesting grafiekje. Je kunt er geen twijfels over hebben, het is gewoon een drug. Hier heb je nog zo'n plaatje, deze is iets bekender en uitgebreider : Reageren
Shorty_D Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 En ik blijf er mijn twijfels over hebben, en ik ben zeker niet de enige. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.