NeverMyWorld Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2011 Ik heb wel eens een joint gehad maar voor de rest ben ik alleen een fan van Bier etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2011 (bewerkt) Alles man. Stoer hè? Dit is niet voor mij bedoeld? Ik denk eerder dat ie die Dylann bedoeld Maar hee, hij is onze gangster he Bewerkt: 9 april 2011 door GolfG60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2011 Ik denk eerder dat ie die Dylann bedoeld Maar hee, hij is onze gangster he Hij komt dan ook uit du 0546. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2011 Ik denk eerder dat ie die Dylann bedoeld Maar hee, hij is onze gangster he Hij komt dan ook uit du 0546. En hij is een hiphop artiest, check zen pics Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2011 Yea ik drink cola dus ik zit aan de drugs stoer hé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2011 Yea ik drink cola dus ik zit aan de drugs stoer hé +1 van een mede-colajunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mooner_37 Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2011 Yea ik drink cola dus ik zit aan de drugs stoer hé +1 van een mede-colajunk +2 mede-coladrinker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2011 Vandaag chekc ik kin op 70mg dex, Dorium15mg?, 5-10 mg lorazpem, alcohol wiet en w5-tp voor vandaag. En wat ik gister had wee ik niet meer ,,, Owja! Bromazepam, ppep flinutrapzeam, alcohol en wie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2011 je bedoelde vast Lorazepam , flunitrazepam & wiet by the way, zoveel combineren, met zoveel soorten is echt niet goed voor je rikketik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2011 je bedoelde vast Lorazepam , flunitrazepam & wiet by the way, zoveel combineren, met zoveel soorten is echt niet goed voor je rikketik Veel van 1 nemen of een paar van verschillende? Volgens mij is dat laatste beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2011 nee joh juist niet . 5 gram wiet nemen ( roken ) , dan 1 gram wiet , 1 gram coke , 1 gram xtc, en 2 gram alcohol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2011 Jij hebt het over absolute waardes. 1 gram weet staat natuurlijk niet gelijk aan 1 gram LSD.. Stel je moet een bepaald effect bereiken, slapen bijvoorbeeld. Dan kun je van 1 in/doorslapper héééél veel nemen omdat weinig niet lukt, of je kunt verschillende benzo's nemen voor hetzelfde effect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sharingan Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2011 Jij hebt het over absolute waardes. 1 gram weet staat natuurlijk niet gelijk aan 1 gram LSD.. Stel je moet een bepaald effect bereiken, slapen bijvoorbeeld. Dan kun je van 1 in/doorslapper héééél veel nemen omdat weinig niet lukt, of je kunt verschillende benzo's nemen voor hetzelfde effect. Hoeveel geld geef jij aan die rotzooi per maand wel niet uit ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2011 Ik heb geen patroon. Soms gebruik ik maanden niets, soms heel veel. Het verschilt ook per dope wat het kost natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sharingan Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2011 Wat ik hier zo lees lijkt het me een dure hobby Wiet is gelukkig niet zo duur, als je het zelf kweekt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.