Jump to content

Drugs

Jimmiefitz

Recommended Posts

• Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Amfetamientje

84

• S-te-Fan

47

• Teh_Ninja

33

• MegaPilot

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat ik hier zo lees lijkt het me een dure hobby :puh: Wiet is gelukkig niet zo duur, als je het zelf kweekt :)

Een grammetje speed (73%) doe je anders lang zat mee.

50 á 100 mg is goed voor zo'n 10-12 uur high zonder tolerantie.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

onthoud ... geniet, maar gebruik met mate... anders red je de 50 niet :bier:

Zijn zat mensen die met idioot gebruik nog hartstikke oud worden. Ik heb meer het idee dat je er mentaal verlept van wordt.

Ik heb nu ook weer Zopiclon liggen, maar durf het niet te gebruiken door de gekke verhalen die ik er over heb gehoord. :clown:

Delen op andere websites

Misschien ken je de gevaren niet. Die zijn er wel maar die merk jezelf niet. (zeggen ze, ik dus niet)

Geef mij eens een reden waarom juist ik de gevaren niet weet?

Volgens mij ken ik de gevaren als geen ander door mijn jaren lange research, ervaringen en opleiding.

Delen op andere websites

Misschien ken je de gevaren niet. Die zijn er wel maar die merk jezelf niet. (zeggen ze, ik dus niet)

Geef mij eens een reden waarom juist ik de gevaren niet weet?

Volgens mij ken ik de gevaren als geen ander door mijn jaren lange research, ervaringen en opleiding.

Ik zei dus ook "misschien" dat duid er niet op dat je het niet weet. Ik kan ook geen gedachten lezen :$

Delen op andere websites

Zijn zat mensen die met idioot gebruik nog hartstikke oud worden. Ik heb meer het idee dat je er mentaal verlept van wordt.

dat valt tegen, athans meestal heeft men het dan vroeger wel veel gebruikt maar zijn ze rond hun 30e gestopt ( ik zie niemand van 70 a 80 aan de speed :schater: )

een goed voorbeeld van iemand die wel tot zn einde door drugs nam, was Herman Brood :puh: ( en die was 55 geworden )

Bewerkt: door commando
Delen op andere websites

dat valt tegen, athans meestal heeft men het dan vroeger wel veel gebruikt maar zijn ze rond hun 30e gestopt ( ik zie niemand van 70 a 80 aan de speed :schater: )

een goed voorbeeld van iemand die wel tot zn einde door drugs nam, was Herman Brood :puh: ( en die was 55 geworden )

Die heeft er toch zelf een eind aangemaakt, dat telt dan voor mij als mentaal fucked up. Zijn goede vriend Jules Deelder gebruikt nog rustig elke dag speed en is ondertussen ook al iets van 66.

Delen op andere websites

Die heeft er toch zelf een eind aangemaakt, dat telt dan voor mij als mentaal fucked up. Zijn goede vriend Jules Deelder gebruikt nog rustig elke dag speed en is ondertussen ook al iets van 66.

En jij gaat zeker bij hem op bezoek om te zien dat hij die speed gebruikt. right.

Delen op andere websites

En jij gaat zeker bij hem op bezoek om te zien dat hij die speed gebruikt. right.

Haha dat is vrij algemeen bekend hoor. Tenminste, wel waar ik vandaan kom.

Bewerkt: door Amfetamientje
Delen op andere websites

dat dagelijks speed zal wel meevallen ;)

Laatst zei jules in een interview dat hij af en toe nog wel wat gebruikte, en het eindige op ine

er ligt een faliekant verschil tussen af en toe, en elke dag... :puh:

Bewerkt: door commando
Delen op andere websites

dat dagelijks speed zal wel meevallen ;)

Laatst zei jules in een interview dat hij af en toe nog wel wat gebruikte, en het eindige op ine

er ligt een faliekant verschil tussen af en toe, en elke dag... :puh:

Mhh vaag. Ik had een interview uit 2006 gezien waar hij zei dat hij nog elke dag gebruikte.

Drugsgebruikers zijn ook niet te vertrouwen. :o

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...