S-te-Fan Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2011 Maar ik heb nog nooit gerookt het is me vaker wel aangeboden om LSD te gebruiken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iPodtouch Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2011 Ik heb een vraag Hoe zit het nou met Doping Als je het gebruikt kan je bijv. Lang blijven door rennen zonder moe te worden. En hard trainen. En wat als je nou 2 verschillende bijwerkende Dopingen gebruikt gaan ze dan allebij samenwerken of een ander effect geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2011 LSD zou ik toch nooit proberen hoor.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iPodtouch Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2011 LSD zou ik toch nooit proberen hoor.. Tsja hun zogenaamde LSD is gewoon Bakmeel wordt je ook High van... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2011 (bewerkt) Nouja, wat er eigenlijk gebeurt bij dit soort middelen is dat je geen vermoeidheid en/of pijn voelt. Daardoor kan je dus beter presteren. Je leent dat beetje extra van je lichaam. Maar dat lever je over een aantal dagen na de prestatie wel weer in, ik spreek uit ervaring . Bewerkt: 12 juli 2011 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cilly Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2011 Ik heb een vraag Hoe zit het nou met Doping Als je het gebruikt kan je bijv. Lang blijven door rennen zonder moe te worden. En hard trainen. En wat als je nou 2 verschillende bijwerkende Dopingen gebruikt gaan ze dan allebij samenwerken of een ander effect geven. Nou, ik weet het niet. Probeer het eens...Laat je het ons wel weten als je stuipend en schuimbekkend op de grond ligt te shaken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2011 Het lijkt me zeer onverstandig om zomaar doping te gebruiken, tenzij je echt topklasse speelt ofzo. Ik ben wel eens met een maat van mij naar een feest geweest en dat was tot in de ochtend. Maarja de XTC werkte nog vollop en hij had rond 10u zijn beste voetbalwedstrijd ooit gespeeld . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cilly Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2011 Het lijkt me zeer onverstandig om zomaar doping te gebruiken, tenzij je echt topklasse speelt ofzo. Ik ben wel eens met een maat van mij naar een feest geweest en dat was tot in de ochtend. Maarja de XTC werkte nog vollop en hij had rond 10u zijn beste voetbalwedstrijd ooit gespeeld . Dude, je bent 17 en zit al aan de pillen? Way 2 go! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iPodtouch Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2011 (bewerkt) Nou, ik weet het niet. Probeer het eens...Laat je het ons wel weten als je stuipend en schuimbekkend op de grond ligt te shaken? ¿Is het echt zo bij de 1ste keer dat je helemaal gaat schuimbekken en op de grond licht te Shaken? Van me zelf denk ik dat je bij de 1ste niet zo dood gaat. Maar ja je zal er aan moeten wennen. En als je het dus in neemt S-te-Fan Dan wordt je dus gewoon niet moe je kan blijfen Kickboksen zonder pijn te voelen. Je kan blijfen rennen zonder te stoppen en moe te worden. Bewerkt: 12 juli 2011 door iPodtouch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cilly Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2011 Hoe zeg ik dit netjes? Hmmm.. Ok, afgezien van het feit dat ik je een complete randdebiel vind. Ik bedoel: Op je 14e doping? Kom op zeg, je bent in de groei. Misschien moet je even uitzoeken wat de effecten van doping zijn, zeker in de groei. Je bent 14 en je hebt echt belachelijk veel geluk dat ik je moeder niet ben, want ik had je een beste schop onder je reet gegeven. Afgezien daarvan.... Je snapt wel dat het niet mag, hé? Niet echt fairplay, vind het eigenlijk gewoon een mietjes-actie. Bij mij op de sportschool zitten ook een paar van die anabolen-kneusjes, same thing. "Ik kan het niet op de normale manier, dan maar doping of andere troep in mijn lijf stouwen." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iPodtouch Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2011 (bewerkt) Hoe zeg ik dit netjes? Hmmm.. Ok, afgezien van het feit dat ik je een complete randdebiel vind. Ik bedoel: Op je 14e doping? Kom op zeg, je bent in de groei. Misschien moet je even uitzoeken wat de effecten van doping zijn, zeker in de groei. Je bent 14 en je hebt echt belachelijk veel geluk dat ik je moeder niet ben, want ik had je een beste schop onder je reet gegeven. Afgezien daarvan.... Je snapt wel dat het niet mag, hé? Niet echt fairplay, vind het eigenlijk gewoon een mietjes-actie. Bij mij op de sportschool zitten ook een paar van die anabolen-kneusjes, same thing. "Ik kan het niet op de normale manier, dan maar doping of andere troep in mijn lijf stouwen." Wie zegt dat ik het ga gebruiken? Ik kan er niet eens aankomen maar ik ben wel nieuwschierig naar dit soort dingen.. Maar Stefan is hier met ervaring ik hoop dat hij me dit kan uitleggen. Bewerkt: 12 juli 2011 door iPodtouch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cilly Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2011 Met alle respect, maar ik geloof je niet. En Stefan is 17, dus daar denk ik precies hetzelfde over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2011 Met alle respect, maar ik geloof je niet. En Stefan is 17, dus daar denk ik precies hetzelfde over. Stefan komt vaker op hardstyle feesten, daar is het vrij normaal. Ken ook gabbers die op vrij vroege leeftijd begonnen met pillen, gewoon om de nacht door te houden op een feest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cilly Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2011 Dat op het hardstyle feesten gebruikt wordt maakt het minder dom? Hmmm, dat volg ik eventjes niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2011 Het lijkt me zeer onverstandig om zomaar doping te gebruiken, tenzij je echt topklasse speelt ofzo. Ook dan lijkt het mij knap onverstandig. Bekend met de dood van Tom Simpson? Een top-wielrenner, overleden tijdens de sport. Stefan komt vaker op hardstyle feesten, daar is het vrij normaal. Ook daar is het niet normaal. Over het algemeen is het een klein deel van de aanwezigen dat drugs gebruikt, maar zij vallen daardoor wel op. Ik kom werkgerelateerd nog wel eens op dat soort feesten, waarbij mensen dan volledig binnenstebuiten worden gekeerd bij controle op drugs. Bij Thunderdome afgelopen jaar werden 54 mensen aangehouden, dat was een scheintje van het aantal aanwezigen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.